نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از زندان تبریز و کارگاه‌های تولیدی آن دیدار و با زندانیان و مددجویان شاغل گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  به همراه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پس از بازدید از زندان و کارخانجات زندان تبریز در محفل انس با قرآن زندانیان نیز شرکت کرد.

وی در جمع مددجویان با اشاره به حدیث «ستة اشیاء حسن ولکن من ستة احسن العدل حسن و هو من الامراء احسن» اظهار کرد: شش چیز خوب است ولی اگر در شش طایفه باشد خوبتر است که یکی از آن‌ها عدل است هر کس بر اساس عدالت در جامعه با مردم برخورد کند یک کار پسندیده‌ای انجام داده و این عدل از کسانی که مسئولیت‌های مهمی هم دارند زیباتر است.

امام جمعه تبریز مددجویان را به صبر و شکیبایی در برابر مصیبت‌ها دعوت کرد و افزود: صبر و شکیبایی از خصلت‌های خوب و پسندیده‌ای است که انسان‌ها در برابر مشکلات باید از خودشان نشان دهند و این صبور بودن در سه قسم صبر در طاعت، صبر در معصیت و صبر در مصیبت خلاصه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خطاب به مددجویان گفت: به طور قطع خواسته و ناخواسته اشتباهی رخ داده که الان در این فضا و مکان قرار گرفتید که ان شاء الله بعد از مدتی که از این اینجا مرخص می‌شوید تلاش کنید به خصوص در ماه مبارک رمضان با دلی صاف از درگاه خداوند توبه کرده و طلب مغفرت کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از ایجاد کارگاه در زندان‌ها با هدف کسب مهارت و سرگرمی  و  برنامه‌های قرآنی که برای اصلاح قلوب در زندان تبریز اجرا می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم علاوه بر حضور در کارگاه‌های زندان تبریز در یکی از بند‌های زندان تبریز نیز حضور یافت و در مراسم قرآنی که تدارک دیده شده بود شرکت کرد.

 به میمنت بازدید نماینده ولی فقیه از زندان مرکزی تبریز با تصمیم رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب تبریز برای زندانیان واجد شرایط استفاده از تسهیلات حقوقی و نهاد‌های ارفاقی به مدت ۱۵ روز مرخصی اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.