امروز ارتش آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد

فرمانده پدافند هوایی شهدای سوباشی منطقه غرب کشور گفت: امروز ارتش آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد و قوی‌تر و آماده‌تر از هر زمانی است.

امیرسرتیپ دوم ستاد علی اسدی به مناسبت روز ارتش در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: این روز یادآور رژه پرشکوه ارتش در سال ۱۳۵۸ در بیعت با رهبر کبیر انقلاب و نمایش قدرت به دشمنان است که اندیشه انحلال ارتش را در سر می‌پروراندند و با حمایت مردمی توانست از کیان مملکت دفاع کند.

او تأکید کرد: امروز ارتش آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد و قوی‌تر و آماده‌تر از زمان جنگ شهر‌های موشکی، پدافندی و تسلیحاتی زیرزمینی داریم.

فرمانده پدافند هوایی شهدای سوباشی منطقه غرب کشور با بیان اینکه با ۳۶ هزار نیروی رزمنده با بصیرت از سرحدات این مرز و بوم دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: امنیت و سلامت مردم و ولایت خط قرمز ماست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم در جمع فرماندهان ارتش و سپاه با تبریک روز ارتش گفت: جمهوری اسلامی هرگز آغازگر جنگ نیست، اما آمادگی برای دفاع که موجب برکات در جامعه است همواره وجود دارد و می‌بینیم با همه تهدید‌ها دشمن جرات حمله را ندارد و این نشان دهنده قدرت، عظمت و اقتدار نیرو‌های مسلح ماست.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.