شهردار منطقه ۳ اعلام کرد یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در منطقه به دنبال شروع عملیات اجرایی آن هستیم زیرگذر شریعتی به صدر غرب است.

حمید جوانی افزود: اسناد مناقصه پروژه زیرگذر شریعتی به صدر غرب آماده شده و در حال رایزنی با معاونت فنی و عمرانی جهت برگزاری مناقصه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه دوم رمپ بلوار کاوه به سمت صدر شرق است که به دلیل وجود معارض ۱۸ سال امکان اجرا نداشت، گفت: امسال این معارض برطرف و ملک معارض تخلیه و تخریب شده و اسناد مناقصه آن نآندر حال آماده شدن است منتظر طرح مشاور هستیم تا در تکمیل اسناد قرار دهیم و پس از آن مناقصه را برگزار کنیم.

جوانی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری مانند ساخت ساختمان اسکان کارگری در ناحیه یک را نیز برای امسال خواهیم داشت؛ ادامه داد: با توجه به اینکه زمین ساختمان فعلی اسکان کارگری منطقه واگذار شده، محل جدیدی را مشخص و در راستای بهبود وضعیت کارگران این پروژه را اجرا خواهیم کرد و در کنار آن بازسازی و اصلاح ساختمان اسکان کارگری ناحیه ۲ را نیز خواهیم داشت؛ علاوه بر این پروژه ها، پیگیری ایجاد سوله بازیافت را در برنامه کاری امسال داریم تا بتوانیم ظرفیت تفکیک پسماند را در منطقه بالا ببریم.

شهردار منطقه ۳ همچنین با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات مهم منطقه بحث نهضت پارکینگ سازی است که از سال گذشته این کار را آغاز کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه در منطقه ۳ محدودیت زمین داریم تلاش کردیم پارکینگ‌های زیرسطحی را ایجاد کنیم و اولین پروژه پارکینگ زیرسطحی نیز در خیابان گل‌نبی طراحی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع پارکینگ زیرسطحی به سرمایه گذاری ویژه نیاز دارد، مقدماتش را با سرمایه‌گذاری و سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران شروع کردیم تا امسال بتوانیم پارکینگ زیرسطحی را در زیر معابر، فضای سبز و بوستان‌ها ایجاد کنیم؛ البته پارکینگ‌های طبقاتی به صورت چرخ و فلکی را نیز در منطقه در دستور خرید داریم که سال گذشته سه دستگاه ۱۲ واحدی خریداری کردیم و امسال در برنامه داریم که پارکینگ‌های طبقاتی دیگری نیز خریداری شود؛ پارکینگ طبقاتی نیایش نیز از پروژه‌هایی است که توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در منطقه ۳ اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار