امام جمعه زابل گفت: به خاطر خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت پلیس، مردم از عملکرد پلیس رضایت کامل دارند.

سرهنگ حمید نوری  ، به همراه جمعی از معاونین و روسای انتظامی، در دیدار با امام جمعه این شهرستان، به تشریح بخشی از عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت، همه فراز و فرود‌های سال گذشته در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مشارکت سایر ادارات و شهروندان عزیز با کمترین رخداد قابل توجه در امور مرتبط با نظم و امنیت به پایان رسید.

وی افزود: وظیفه انتظامی تامین نظم و امنیت درجامعه است و اقتدار پلیس در مقابل هنجار شکنان، مجرمین، و افراد قانون گریز بوده و برای مردم عادی همراه با الفت و مهربانی و ایجاد آرامش و امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار پلیس در گرو ایجاد سرمایه اجتماعی است و سرمایه اجتماعی در سایه مشارکت مردم ایجاد می‌شود بیان کرد: مشارکت مردم در انجام وظایف پلیس و اعتماد مردم به انتظامی مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه پلیس است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین " عزیزی " امام جمعه شهرستان زابل، با آرزوی صحت و سلامتی برای سبز پوشان عرصه نظم و امنیت، گفت: امروز باید تمام دستگاه‌ها و مردم عزیز در کنار پلیس باشند و برای برقراری امنیت و آرامش تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش بی منت کارکنان فراجا برای تداوم امنیت و آرامش در جامعه، اظهار داشت: در شرایط فعلی مطالبه جدی امت حزب الله این است که حمایت دستگاه قضا از فراجا باید بیشتر شود و قانون حجاب و عفاف در جامعه باید جدی، قاطع و محکم اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: فراجا با تمام توان و قدرت در مقابل هنجارشکنان بدون هیچ گونه چشم داشتی ایستادگی کرده و دستگاه قضا باید با هنجارشکنان و هرگونه کشف حجاب و بدپوششی برخورد جدی کند و انشاالله به صورت محکم و قاطع در مقابل هنجار شکنی‌ها خواهیم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار