خرید توافقی بیش از ۲۹۵ هزار تن محصولات کشاورزی در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۲۹۵ هزار و ۷۳۵ تن محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۲۹۵ هزار و ۷۳۵ تن محصولات کشاورزی در سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش این میزان خرید بیش از یک میلیارد  و ۴۷۸ میلیون تومان بوده که این محصولات شامل جو، ذرت دانه ای، سبوس، سویا، برنج و... است.

رحمانی در ادامه به اهداف خرید توافقی توسط شبکه تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: خرید توافقی گامی به سوی کنترل و تنظیم بازار تولید، افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و دامی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با حذف واسطه‌های ناخواسته و سودجو از سوی دولت برای اعمال مدیریت بهینه تولید می‌باشد.

وی همچنین میزان خرید‌های حمایتی توسط شبکه تعاونی‌های تحت پوشش در سال گذشته را بیش از یک هزار و ۳۰۰ تن اعلام کرد و افزود: ارزش این میزان خرید بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

رحمانی اظهار کرد: هدف از خرید حمایتی و توافقی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: این خرید‌ها توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی و کشاورزی در سراسر استان قزوین انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار