آمادگی منطقه ۲۰ در برپایی نماز عید سعید فطر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضا‌های باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مساجد خبر داد.

سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر، گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضا‌های سبز مسیر‌های منتهی به حرم انجام شده است.

ناظم رضوی گفت: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران پیام‌های تبریک در تلویزیون‌های شهری و در موقعیت‌های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه‌های ریسه‌ای و نوری، المان‌های نوری و حجمی، پرچم‌های رنگی در میادین، معابر و بزرگراه‌ها انجام شده است.

او حرکت کاروان خودرو‌های صوت در سطح منطقه، اجرای نورافشانی در شب عید فطر در مراکز پرتردد محلات، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، گروه سرود، تواشیح و گروه‌های نمایش عروسکی کودک و نوجوان، بازی‌ها و مسابقات و اجرای سرود‌های انقلابی را از جمله برنامه‌های فرهنگی در روز عید عنوان کرد و اظهار داشت: نماز عید فطر در تعدادی از خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، چمن ورزشگاه قمربنی هاشم و خیابان شهید غیوری برگزار می‌شود.

ناظم رضوی برگزاری ایستگاه جشن شادی و برپائی ایستگاه پذیرایی در میدان حرم، هماهنگی برای ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، سرگرمی، ورزشی (تخصصی) خانواده محور ویژه کودک و نوجوان، خدمات سلامت محور، تقدیر از روزه اولی‌ها و ... در روز عید فطر پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبر‌های احتمالی، استقرار مخازن و خودرو‌های ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ‌های جمع آوری پسماند خشک و نیرو‌های خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است

برچسب ها: فضاسازی ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار