رئیس اداره راهداری عنبرآباد گفت: ایمن سازی محور تقاطع جهاد آباد_مردهک و گرم با تلاش راهداران عنبرآباد در حال انجام است.

ابن یمین مظفر پور با اشاره به ادامه روند طرح ایمن سازی تردد در محور‌های این شهرستان گفت:در راستای تامین ایمنی مناسب برای رانندگان کار جانمایی و کنده کاری ۱۰۰ تابلوی علائم اخباری و هشدار دهنده در محور تقاطع جهاد آباد به سمت مردهک مرکز بخش جبالبارز جنوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: با پیگیر‌های انجام شده از طریق اداره ایمنی و حریم اداره کل تجهیزات و تابلو‌های ایمنی جاده‌ای به میزان مناسب تامین و به زودی کار نصب تابلو‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان عنبرآباد گفت: با هدف ایجاد ایمنی بیشتر در محور گرم هم ۸ کیلومتر نصب تابلو و علائم اخباری و راهنمایی در این محور نیز پیش بینی شده است.

مظفرپور افزود: به موازات طرح نصب علائم اخباری و رانندگی کار احداث ۲ کیلومتر شانه سازی محور گرم هم در حال حاضر در حال انجام است که با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم زمینه تردد ایمن تری را در این محور شاهد باشیم.

وی از انجام ۴و نیم کیلومتر روکش آسفالت و حفاظتی در سال گذشته در محور گرم خبر داد و گفت:امسال هم اولویت اول ادامه روکش آسفالت در این محور است تا با سامان دهی آن وضعیت بهتری به خود بگیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنبرآباد بیان کرد: یکی از نقاط حادثه خیز پر تصادف در محدوده تقاطع جهاد آباد _ مردهک بود که با نجام عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی این محدوده دارای امنیت تردد بهتری شده است.

مظفرپور از ایمن سازی و انجام عملیات راهداری در ۴ قوس محور مردهک خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل تامین دید رانندگان و حذف نقطه پر تصادف قوس معرف این محور با انجام عملیات ترانشه برداری، ایجاد شیب شیروانی و شانه سازی حل شده است و امیدواریم با رعایت رانندگان و توجه به قوانین دیگر شاهد تصادف در این مناطق نباشیم.

برچسب ها: راهداری ، سامان دهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار