مربی سویا: ما بزرگ‌ترین هستیم و از یونایتد نمی‌ترسیم

مربی سویا در نشست خبری امروز خود گفت: سویا بزرگ‌ترین تیم لیگ اروپاست و هیچ هراسی از رویارویی با منچستریونایتد ندارند.

فردا در سانچس پیسخوان، سویا میزبان منچستریونایتد از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپاست. هفته قبل در اولدترافورد، بازی رفت با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت در حالی که شیاطین سرخ تا دقایق پایانی با دو گل پیش بودند.

خوزه لوئیس مندیلیبار، مربی سویا، در نشست خبری امروز خود گفت: «در این تورنمنت سویا بزرگ‌ترین تیم است و همه به آن احترام می‌گذارند. ما بیشتر از هر تیمی قهرمان لیگ اروپا شده‌ایم و فردا در خانه، انتظارات از ما بالاست. ما توجهی به نام حریف نداریم و از یونایتد نمی‌ترسیم. درون زمین توجه ما به بازی خودمان است و نه حریف. برنامه مشخصی هم برای پیروزی و صعود داریم.»

مندیلیبار ادامه داد: «پس از پیروزی برابر والنسیا، تیم روحیه مضاعفی گرفته و چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی توانسته‌ایم ریکاوری خوبی داشته باشیم. تمرکز تیم کاملا روی بازی فرداست و به هیچ چیز به غیر از صعود فکر نمی‌کنیم. با این انگیزه و ذهنیت، من به تیمم امیدواری زیادی دارم.»

شانس صعود: «همه چیز برابر و ۵۰-۵۰ است. در دقایق ابتدایی بازی رفت به نظر می‌رسید ما گلباران خواهیم شد، ولی رفته رفته روند بازی عوض شد و یونایتد نتوانست بیشتر از دو گل بزند و در زمان درست، به بازی برگشتیم و کار را مساوی کردیم. در بازی فردا نیز هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

مربی سویا در مورد غایبان پرتعداد یونایتد گفت: «تا زمانی که ترکیب یونایتد اعلام نشود، نه گمانه‌زنی می‌کنم و نه برایم مهم است چه بازیکنانی را به زمین می‌فرستند. گاهی برای رساندن یک بازیکن همه تلاشتان را می‌کنید و در نهایت موفق نمی‌شوید. ما هم غایبانی داریم و مهم ترکیبی است که به زمین می‌رود. یازده‌تای اصلی هر دو تیم، قطعا بهترین‌ها خواهند بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار