پرداخت بیش از سه هزار فقره وام غیرحضوری در قزوین

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قزوین بیش از سه هزار فقره وام غیرحضوری پرداخت کرد

 کاوه نائینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین گفت: این بانک سال گذشته سه هزار و ۳۸۹ فقره تسهیلات را به شیوه غیرحضوری و برخط (آنلاین) به متقاضیان دریافت وام پرداخت کرد.

 نائینی  افزود: پرداخت تسهیلات بانکی به شیوه غیرحضوری و برخط، موجب صرفه جویی در زمان شهروندان و کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری و حذف هزینه‌های اضافی می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین گفت: این بانک سال گذشته در راستای حمایت از کالای ایرانی و تقویت قدرت خرید شهروندان هفت هزار و ۱۵۲ فقره وام کالا کارت پرداخت کرد.

نائینی اضافه کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در این قالب ۲ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه در این طرح شهروندان امکان دریافت وام برای خرید اقساطی انواع کالا از جمله لوازم خانگی را پیدا می‌کنند، اظهار کرد: عدم نیاز به سپرده گذاری، نرخ کارمزد پایین، تنوع پذیرنده و امکان شارژ مجدد از جمله مزیت‌های مربوط به این تسهیلات است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین در ادامه با اشاره به سیاست‌های این بانک در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک، گفت: پارسال نخستین مرکز الکترونیکی ۲۴ ساعته این بانک راه اندازی و ۶۱ درصد از افتتاح حساب‌های انجام شده در این بانک به شیوه غیرحضوری و از طریق سایت و نرم افزار‌های بانکی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار