۳۰ شرکت تعاونی در استان سمنان برای ۲۷۳ نفر شغل ایجاد کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۳۰ شرکت تعاونی با اشتغالزایی برای ۲۷۳ نفر و عضویت هزار و ۱۳ نفر در رشته‌های مختلف سال ۱۴۰۱ در استان ایجاد شد.

کاشانی  اظهار داشت: ۳۰ شرکت تعاونی با اشتغالزایی برای ۲۷۳ نفر و عضویت هزار و ۱۳ نفر در رشته‌های مختلف مانند خدمات، کشاورزی، مسکن، حمل و نقل، فراگیر ملی و به ویژه تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی شهرستانی و استانی سال گذشته در استان سمنان ایجاد شد.

وی ابراز داشت: از تعاونی‌های تشکیل شده در سال گذشته ۹ تعاونی در شهرستان شاهرود، ۶ تعاونی در شهرستان دامغان، ۴ تعاونی در شهرستان مهدیشهر، سه تعاونی در هر یک از شهرستان‌های سمنان و گرمسار، ۲ تعاونی در هر یک از شهرستان‌های سرخه و میامی و یک تعاونی استانی بود.

وی بیان کرد: تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی شهرستانی و استانی به منظور ساماندهی و پایدارسازی مشاغل و بهبود مستمر فضای کسب و کار و ایجاد زنجیره ارزش در مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال پایدار و تامین مواد اولیه و نیازهای مشترک اعضا و اعمال حمایت‌ها و مشوق‌های قانونی از منابع تخصیصی مشاغل خانگی به تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی تشکیل و به ثبت رسیدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با تاکید بر نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال گفت: یکهزار و ۱۵۹ شرکت تعاونی در ۱۴ رشته در استان سمنان فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.