عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی :

نوسان قیمت یک سد مهم مقابل اجرای طرح‌های توسعه تولیدی در استان خراسان رضوی است

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی گفتیکی از مهمترین مشکلات موجود سد راه طرح‌های توسعه تولیدی، نوسانات شدید قیمت‌ها و نرخ ارز است که این موارد هزینه اجرای یکی از پروژه‌های مهم را تا ۵ برابر افزایش داده است.

احمد سلحشور عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی گفت:برای تقویت امنیت غذایی، کاهش هزینه تمام شده محصولات و نیز تامین پروتئین مورد نیاز جامعه با اجرای چند پروژه کم نظیر، شاهد تحولی عظیم در بحث تولید مرغ، تخم مرغ، آبزیان و همچنین خوراک موردنیاز دام و طیور خواهیم بود.

او افزود:در شرایط فعلی، هیچ کاری به اندازه تولید و ایجاد اشتغال اهمیت ندارد و برای توسعه اقتصادی، حمایت از کارآفرینان اهمیت دوچندانی دارد که امیدواریم شاهد اجرای عملی آن نیز باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ادامه داد:آنچه که موجب مباهات است، شنیدن خبر‌های خوش از هلدینگ‌های توسعه اقتصادی در استان خراسان رضوی همانند گهر است که با همه سختی‌ها تولید و شرایط پرنوسان اقتصادی، همچنان با پیشرفت گام‌های موثری بر می‌دارند.

شافعی با بیان اینکه کار را باید به کارآفرینان سپرد بیان کرد: باید کارآفرینانی که عاشقانه برای این مرز و بوم تلاش می‌کنند، در جامعه تکثیر کرد تا روند رشد تولید شتاب گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.