لزوم جدیت وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان نسیم‌شهر

استاندار تهران بر جدیت وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان نسیم شهر تاکید کرد.

علیرضا فخاری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بهارستان با بیان اینکه بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان کار مؤثری انجام داد، اظهار داشت: باید تابع برنامه مدون و با برنامه‌ریزی بلندمدت و پژوهش مناسب به سمت توسعه حرکت کرد. وی با اشاره عدم برنامه‌ریزی مناسب شهرستان شدن بهارستان افزود: شهر‌های هوشمند در حال شکل‌گیری است، ولی در برخی شهر‌ها و شهرستان‌های استان صنوف مزاحم در ورودی شهر‌ها جولان می‌دهند.

استاندار تهران با انتقاد از ساخت‌وساز‌های غیراصولی در بهارستان عنوان کرد: چه کسانی ساخت‌وساز‌ها را در شهر‌ها مدیریت و اجازه ساخت در خارج از ضوابط قانونی را می‌دهند.

فخاری با انتقاد از عدم خدمات‌رسانی شهری به مردم توسط شهرداری‌ها تصریح کرد: فرماندار بهارستان باید برای تکمیل چارت اداری شهرستان دوندگی و پیگیری مکرر داشته باشد.

وی هدر رفت آب تصفیه‌شده در تصفیه‌خانه‌های اسلامشهر و شاهد شهر انتقاد کرد و افزود: استان تهران با بحران آب مواجه است و نباید حتی یک قطره آب هدر برود و همه مسئولین در این حوزه مسئول هستند.

استاندار تهران گفت: جابه‌جایی‌های مکرر در حوزه شهری بهارستان درست نیست و مردم از جابجایی‌ها و دخالت‌ها ناراضی هستند و مسئولین باید درست عمل کنند.

وی به بهره‌گیری از توسعه اقتصادی و صنعتی در جهت کاهش فقر تأکید و عنوان کرد: با ظرفیت‌های خوبی که در حوزه صنعتی وجود دارد نباید آمار مددجویان کمیته امداد افزایش یابد.

فخاری با اشاره به کم‌کاری وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان نسیم‌شهر خاطرنشان کرد: این مسئله باید با جدیت دنبال شود و ساخت بیمارستان در سفر رئیس‌جمهور اکیداً سفارش و تأکید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار