مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: درب صدا و سیمای این استان بر روی همه هنرمندان انقلابی باز است.

 مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج با بیان اینکه نام گذاری هفته هنر انقلاب اسلامی پیامی عمیق برای هنرمندان و صاحبان اندیشه دارد گفت: شهید آوینی با خلق آثار هنرمندانه، افق فکری جدیدی را بر روی همه اهالی فرهنگ و هنر باز کرد.

امیر رئوف با بیان اینکه این ظرفیت‌ها همه متبرک و متولد نگاهی است که انقلاب اسلامی به ما ارائه داد، گفت: ویژگی بارز انقلاب این است که دنیا و آخرت انسان را در کنار هم در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه شهید آوینی سعی کرد هنر انقلاب را در وادی تعهد و حقیقت قرار دهد، اضافه کرد: تعبیری در این راستا وجود دارد که ما هنرمندان باید از آسمان بگیریم و به زمین ببخشیم.

میرکل صداوسیمای استان افزود: اگر هنرمندان بخواهند به رسالت اصلی خود عمل کنند، قطعاً در این مسیر موانع بسیار موجود است که توکل به خداوند و استقامت می‌تواند هر مانعی را از پیش رو بردارد.

 رئوف اضافه کرد: در شرایطی به سر میبریم که دشمن تمام امکانات را به میدان آورده تا سدی در برابر این انقلاب الهی ایجاد کند و در این عرصه مانعی برای پیشبرد اهداف نظام ایجاد کند.

 امیررئوف با بیان اینکه در عرصه فرهنگ دشمن از راه‌های مختلف اقدام کرده است گفت: دشمنان اخیراً برنامه ریزی کرده‌اند که فضای برهنگی را در جامعه ما ایجاد کنند.

رئوف افزود: در شرایطی که دشمن از تمام امپراتوری رسانه‌ای خود بهره می‌برد، طلایه داری عزیزانی، چون شهید آوینی مسیر را برای ما روشن کرده که از همه ظرفیت‌ها در این کارزار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و راهبری امامین انقلاب دستاورد‌های ما به شدت امیدوار کننده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان اضافه کرد: اگر ما شبکه سازی کرده، کادر سازی کنیم و استعداد‌های موجود را شکوفا کنیم، در این مسیر موفق می‌شویم.

رئوف خواستار بهره گیری از فرصت‌ها شد و گفت: امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید به مثابه ید واحده عمل کند تا در تولید آثار موفق بوده و هنرمندان استان را نیز در مسیر فرهنگی کشور بیش از پیش یاری کنیم.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به اینکه فرزندان این استان توفیقات زیادی را در سالیان گذشته به دست آورده‌اند گفت: چنین ظرفیت‌هایی باید تقویت شده و نقاط قوت مورد حمایت قرار گرفته و آسیب‌ها بررسی شود.

وی با بیان اینکه ما در عرصه هنرمندان مستعد استان دستی پر داریم، افزود: باید هم افزایی‌ها برای تولید آثار داشته باشیم.

 رئوف از تولید مشترک تله فیلم با حوزه هنری استان خبر داد و بیان کرد: نگاه ما تعاملی بوده و همچنین درب‌های صدا و سیما بر روی تمام هنرمندان انقلابی باز است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه جلساتی با مجموعه مستند سازان استان برگزار کردیم. عنوان کرد: از طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده برای تولید آثار حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل بالایی برخوردارند و در محور‌های مختلف تولیدات مشترک مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رئوف گفت: جلسات مشترکی با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شده و امیدواریم فصل جدیدی در تولیدات را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه روحیه مقاومت، قناعت، خستگی ناپذیری و فرهنگ کار و تلاش به عنوان بخشی از شاخصه‌های عشایر استان محسوب می‌شود، گفت: امروزه شاید از این فضای با ارزش زندگی عشایری فاصله گرفته‌ایم، اما این فرهنگ که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده، باید مورد صیانت قرار بگیرد.

رئوف افزود: باید این فرهنگ را پاس بداریم و به واسطه این ویژگی‌ها، فرهنگ عمومی جامعه را ارتقا ببخشیم.

در پایان این آئین از هنرمندان فعال حوزه هنری تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.