آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد:

پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به هر نوع تجاوز

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از خودکفا‌ترین و قدرتمندترین قوای دفاعی و نظامی دنیا هستند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این کلانشهر ۲۹ فروردین ماه روز ارتش و دوم اردیبهشت ماه روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با رهنمود‌های فرماندهی کل قوا و با همت متخصصان جوان خود به بالاترین سطوح رشد و بالندگی رسیده و با استفاده از به روز‌ترین جنگ افزار‌های دفاعی و تهاجمی در قله افتخار و معنویت پرچم عزت و آزادگی را به اهتزاز در آورده اند.

او افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از خودکفا‌ترین و قدرتمندترین قوای دفاعی و نظامی منطقه و دنیا هستند که به سلاح ایمان و تعهد و تخصص هم مجهز شده و ضمن ایجاد قدرت عظیم بازدارندگی به هرگونه تجاوزی در زمین دریا و آسمان جواب کوبنده خواهند داد.

امام جمعه اراک با تشریح فرصت ارزشمند تقرب الهی در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: مؤمنان در سراسر کشور از لحظات معنوی ماه مبارک رمضان بهره کامل برده و با انس و تقرب به خداوند متعال، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت جلوه‌های کم نظیر اخلاص و بندگی را به نمایش گذاشتند.

او حضور پرشور و گسترده جوانان و خانواده‌ها در لیالی پرفیض قدر را هم یادآور شد و گفت: مردم خداجو با حضور سیل‌آسا در دریای بی‌کران لطف و بخشش خداوند از چشمه زلال کرامت الهی در شب‌های قدر بهره‌مند شدند و با حضور پرشور، گسترده و حماسی در روز جهانی قدس بصیرت و عظمت ملت ایران را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تبریک و گرامیداشت عید سعید فطر این عید را بزرگترین عید مسلمانان دانست و بیان کرد: اقامه نماز عید فطر تجلی سعادت و پاداش الهی بعد از یک ماه عبادت، روزه داری و بندگی است و در این عید سعید با پرداخت زکات فطره درس بزرگ احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع هم یادآوری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.