نماینده ولی فقیه در البرز گفت: همه اقشار باید در عرصه فرهنگی و اجتماعی فعال شوند و جهاد فرهنگی را در پیش بگیرند چرا که دشمن فرهنگ و اعتقادات را نشانه گرفته است و دین مردم مورد هجوم گرگ صفتان قرار گرفته و امروز وظیفه همگان است که در عرصه جهاد تبیین و جهاد فرهنگی وارد عمل شوند.

 آیت اله حسینی همدانی افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که همه باید فضای سیاسی را رصد کرده و با امید آفرینی در جامعه به وظیفه خود عمل کنیم تا جامعه دچار انحراف نشود.

وی با بیان این که همه پرسی در قانون اساسی تابع شرایط خاصی است، گفت: در انتخابات مختلف از جمله شورا و مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم پس از انتخاب با استفاده از نظر و مشورت کارشناسان در موضوعات مختلف تصمیم گیری می کنند و این طور نیست که در هر موضوعی بتوان نظر داد. بنابراین دشمنان با پیش کشیدن همه پرسی برای موضوعات مختلف سعی در انحراف فکری و ایجاد اختلاف در جامعه هستند.

خطیب نماز عید فطر همچنین با اشاره به شعار سال گفت: یک ماه از سال گذشت و مدیران و مسئولان باید هر چه زودتر برای بهبود شرایط اقتصادی وارد عمل شوند.

 
 
برچسب ها: نماز عیدفطر ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۰:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنام خدا،باید همه انجام و اجرای قانون را از مسولین مربوطه بخواهند ، اگر مسولی ( در گذشته ، حال و آینده )، سهل انگاری و اشتباه و کم کار کرده ، حق الناس پایمال کرده ، باید مواخذه و به تناسب محاکمه و تنبیه شده و جبران کند ، تا وضعیت مملکت درست شود(سکوت کننده هم شریک جرم و عذاب خواهد شد سوره ی انفال آیه ۲۵ وتقو فتنتا لا.....)!،...