ولایت مداری مهمترین ویژگی سپاه پاسداران است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: مردمی بودن و حرکت کردن در خط حضرت امام و مقام معظم رهبری از مهمترین ویژگی سپاه پاسداران است.

عفت شریعتی گفت: همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، نماینده، ولی فقیه و جانشین دیدار کرد.

او در این دیدار گفت: سپاه پاسداران نماد خدمت، همدلی و همراهی است نهاد مقدسی که همواره در پرتو منویات ولایت و رهبری در کنار مردم و در خدمت مردم است.

عفت شریعتی افزود: مردمی بودن، حرکت کردن در خط حضرت امام و مقام معظم رهبری، داشتن روحیه انقلابی، ایثار و از خودگذشتگی از مهمترین ویژگی سپاه پاسداران است.

او گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و برون مرزی حضوری گسترده و فعال دارد و همواره با تمام وجود از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی پاسداران فردی ولایت مدار، انقلابی، مردمی، مخلص، نترس، مدیر، مدبر و شجاع و. بود لذا داشتن خصوصیات اخلاقی برجسته رمز موفقیت این شخصیت بزرگ بوده است.

او ادامه داد: سردار دل‌ها شناسنامه معنوی استان کرمان است لذا با شهادتش سردار دل‌ها تولد جدیدی داشت به گونه‌ای که در جای جای جهان از ایشان به نیکی یاد می‌شود.

شریعتی گفت: امروز اکثر کشور‌ها از جمله عربستان در برابر عظمت ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده که این مهم‌نشان از عزت و اقتدار ایران اسلامی، تلاش‌های خستگی ناپذیر نیرو‌های مخلص سپاه پاسداران است.

او تاکید کرد: انشاالله در پرتو منویات، ولی امر مسلمین جهان تمدن نوین اسلامی مقدمه ظهور حضرت، ولی عصر (عج) خواهد شد...

در ادامه روح الله ابراهیمی با تبریک عید سعید فطر گفت: به کوری چشم دشمنان و بدخواهان اسلام و مسلمین با رهبری‌های پیامبر گونه مقام‌معظم رهبری خواهد درخشید.

او ادامه داد: از زمان تشکیل سپاه پاسداران اقدامات خوبی انجام شده، اما همچنان جای کار فراوان است از دوران دفاع مقدس تا دوران سخت کرونا سپاه پاسداران همواره در کنار مردم و در خدمت آنان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد: یاد و خاطره شهید سلیمانی نام سپاه را در جهان بلند آوازه کرد عظمت و اقتدار ایران اسلامی را افزون نمود لذا هر جا مظلومی بود سردار به فریادش رسید.

او ادامه داد: انشاالله در بحث شعار سال همگان بتوانیم در پرتو منویات مقام معظم رهبری گام برداریم تا شاهد رشد اقتصاد و رفع مشکلات و تنگنا‌های موجود باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار