رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: ۱۱ هزار نفر در ماه رمضان از خدمات معیشتی، امدادی و عام المنفعه جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

هادی سلطانی گفت:  همزمان با ماه رمضان، خدمات معیشتی، امدادی و عام المنفعه به ۱۱ هزار نفر در شهر کرمان ارائه شد.

او با اشاره به توزیع ۵۶۰ بسته معیشتی در قالب طرح همای رحمت به خانواده‌های نیازمند افزود: این بسته‌ها به همت خانه هلال لاستیک بارز، ماه بنی‌هاشم و واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان توزیع شد که ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان بیان کرد: از سوی خانه‌های هلال لاستیک بارز و ماه بنی‌هاشم ۷ هزار و ۹۰۰ خوراک غذای گرم در قالب سفره‌های مهربانی در بین نیازمندان توزیع شده است.

او با اشاره به توزیع گوشت بین نیازمندان تصریح کرد: هم چنین ۱۰۰ کیلوگرم مرغ گرم نیز به همت خانه هلال محی آباد در بین نیازمندان توزیع شد.

سلطانی با اشاره به اهدای ۳۳ هزار و ۷۵۰ سی سی خون به همت خانه هلال زنگی آباد در ماه رمضان تصریح کرد: به همت خانه‌های هلال سرآسیاب، چترود و ماه بنی‌هاشم، بیش از ۵۰۰ نفر در ایام شب‌های قدر با آموزه‌های امداد و کمک‌های اولیه  آشنا شدند.

این مقام مسئول با اشاره به پوشش امدادی شب‌های قدر و روز قدس گفت: در این ایام،  ۱۰۰ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان  بهره‌مند شدند.

برچسب ها: هلال احمر ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.