آغاز تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون-خان خمیس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد.

علیرضا راستیار با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس آغاز شده گفت: برای افزایش ایمنی در تردد ۷ کیلومتر از این جاده با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهسازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به دلیل تردد بالا در این جاده در روز‌های تعطیل و آخر هفته که به دلیل وجود باغ‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به انجام مطالعات فنی برای تعریض و بهسازی این مسیر اقدام نمود و پس از طی تشریفات قانونی پیمانکار آن را انتخاب نمود تا ۷ کیلومتر این از این محور تعریض و بهسازی شود.

راستیار گفت: عرض این جاده هم اکنون ۷ متر است که قرار است به بیش از ۲۱ متر تعریض شود و به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بیش از ۱۷۹ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۱۶ هزار متر مربع تسطیح بستر، ۵۷ هزار متر مکعب خاکریزی از جمله مشخصات فنی پروژه تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس یادآور شد: مدت زمان اجرای این پروژه یک سال است که در صورت تزریق مناسب اعتبار امیدواریم در زمان کوتاهتر مقرر به بهره برداری برسد و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار