تکمیل ظرفیت واحد‌های اقامتی ۴ شهر کردستان در تعطیلات عید فطر

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تکمیل ظرفیت واحد‌های اقامتی دائم ٤ شهر سنندج، بانه، مریوان و سروآباد در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

 منصور مهرزاد اظهار کرد: در شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان و سروآباد (هورامان) علاوه بر تکمیل تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مهمان‌سرا‌های ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های آموزش و پرورش، مساجد و مدارس نیز تجهیز شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران و گردشگران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و ستاد اجرایی خدمات سفر استان آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

او عنوان کرد: شهر‌های سقز، کارمیاران، بیجار، قروه و دهگلان شهر‌های پیشنهادی ما به عنوان شهر‌های جایگزین برای سفر است که مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهر‌ها اقامت داشته باشند.

مهرزاد یادآور شد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران در همه ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات از الزامات اماکن و واحد‌های گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها از وظایف ستاد خدمات سفر کردستان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: مسافران و گردشگران گرامی در صورت مشاهده هرگونه نارضایتی و سایر موارد می‌توانند مراتب را به شماره ۰۹۶۲۹ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.