آشتیانی: پرسپولیس با تجربه بالای خود برنده دربی شد/ وحید امیری ستاره بازی بود

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تجربه بالای خود و آنالیز خوب گل محمدی توانست بازی دربی را پیروز شود.

اردلان آشتیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم استقلال اظهار کرد: نیمه اول بازی، تیم استقلال با همان روش همیشگی خود پرس از جلو بازی کرد و پرسپولیسی‌ها هم بازیسازی را از عقب زمین انجام می‌دادند. بازی مستقیم باعث شده بود که تیم‌ها خلق موقعیت نداشته باشند و بازی فیزیکی و رو به هوا را شاهد بودیم.

او ادامه داد: نوع بازیسازی پرسپولیس باعث شده بود که هافبک‌های استقلال از جریان بازی انداخته شوند. در ابتدای نیمه دوم گل محمدی تعویض خوبی انجام داد و امیری در موقعیت خوبی  به پای سیلوا رفت و  توپ به ترابی رسید و او با پاس خود عیسی آل کثیر را با دروازه بان استقلال تک به تک کرد و گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. تیم پرسپولیس با تجربه خود توانست یک خط عقب‌تر برود و مانع بازیسازی قایدی و محبی شد و این ۲ بازیکن مجبور بودند به عقب بیایند تا توپ بهشان برسد. در مجموع پرسپولیس با تجربه بالای خود و تعویض طلایی و آنالیز خوب گل محمدی توانست بازی دربی را پیروز شود.

آشتیانی درباره تعویض طلایی گل محمدی و گلزنی عیسی آل کثیر در بازی دربی گفت: به هر حال گل محمدی ۱۰ دربی حضور دارد و از تجربه بالایی برخوردار است. او از این بازی می‌دانست چه می‌خواهد و با حساب و کتاب تیم خود را چیده بود و پرسپولیسی‌ها بعد از زدن گل بازی را کنترل کردند و به برتری رسیدند. همچنین  بازی فیزیکی در میانه زمین شاهد بودیم و هافبک‌ها از کار انداخته شده بودند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه تیم پرسپولیس با برد دربی شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: من چنین اعتقادی ندارم که تیم برنده دربی ۹۰ درصد شانس قهرمانی دارد و فقط این برد به پرسپولیس در مسیر قهرمانی کمک می‌کند. تیم سپاهان بازی‌های راحتی دارد و اگر ۴ بازی خود را ببرد قهرمان می‌شود.

او درباره اینکه ستاره بازی در دربی سرخابی‌ها چه بازیکنی بود، بیان کرد: با وجود اینکه عیسی آل کثیر چند دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه گل زد و تعویض طلایی گل محمدی بود، اما بعد از آن در جریان بازی نبود. به نظرم  وحید امیری خیلی بیشتر از سایر بازیکنان توپ گرفت و او ستاره بازی دربی بود.  

آشتیانی درباره بازی تیم سپاهان برابر تیم ملوان بیان کرد: به نظرم سپاهان روی کاغذ شانس زیادی برای بردن ملوان دارد و این بازی هم در خانه اش است و می‌تواند ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
صبح بخیر بچه ها چه خبر چرا استقلالی ها به علیرضا گیر دادن مگه چی کار کرده راستی بچه ها به مربی بگین ثابت‌ کردی ازخارجی ها سری بهش اين چندروز توتمرین نباید کم بیاریم که‌ گل گهر حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
صبح بخیر بچه ها چه خبر چرا استقلالی ها به علیرضا گیر دادن مگه چی کار کرده راستی بچه ها به مربی بگین ثابت‌ کردی ازخارجی ها سری بهش اين چندروز توتمرین نباید کم بیاریم که‌ گل گهر حذف بشه
آخرین اخبار