در تعطیلات عید فطر امسال افزون‌بر ۵۰۰ هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

مرتضی محمدیان معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: در سه شب اخیر ۱۲ هزار مسافر در مراکز اقامتی، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری این استان اقامت داشتند.

وی تاکید کرد: این تعداد اقامت در مراکز اقامتی دارای مجوز و زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان چهارمحال و بختیاری و مربوط به روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه شب بوده است.


بیشتر بخوانید


محمدیان افزود: در این مدت افزون‌بر ۵۰۰ هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه جاری ۸۲ هزار و دو مسافر در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان چهارمحال و بختیاری اقامت داشته‌اند.

محمدیان ادامه داد: این استان به لحاظ برخورداری از افزون بر ۸۰۰ جاذبه یکی از مهم‌ترین مقصد‌های گردشگری برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار