رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با مجوز شورا دفاتر کارگزاری تا شش ماه آینده به دفاتر پیشخوان تبدیل می‌شوند.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی یزد افزود: حدود ۱۲ مجوز دفترکارگزاری شهرداری بیش از ده سال است که به تعدادی از بازنشستگان شهرداری با در نظر گرفتن شرایط و مقررات خاص واگذار شده است تا این دفاتر در واقع حلقه واسطه و پلی بین مردم و شهرداری باشند.

او می‌گوید: رویکرد اصلی شهرداری برون سپاری است بدین نحو که مردم بدون حضور فیزیکی در ادارات شهرداری بتوانند درخواست‌های خود را از طریق سامانه‌های مختلفی که طراحی شده است پیگیری و مطالبه نمایند یا برای کاربران و ارباب رجوعی که امکان استفاده از شبکه‌های مذکور برایشان میسر نباشد از طریق دفاتر کارگزاری مشکلات و درخواست‌های خود را رفع کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: با جلسات متعددی که برگزار شد مقرر شد دفاتر کارگزاری شهرداری یزد با مصوبه شورا ظرف مدت شش ماه آینده به دفاتر پیشخوان تبدیل شوند تا علاوه بر کار‌های شهرداری که بر عهده شان است، بتوانند وظایف و ماموریت‌های دفاتر پیشخوان را هم انجام دهند.

نیکونژاد افزود: همچنین سایر دفاتر پیشخوان نیز مشروط به آنکه شرایط و ضوابط پرداختن به مأموریت‌های شهرداری را داشته باشند می‌توانند مجوز لازم برای فعالیت دفاتر کارگزاری را از شهرداری أخذ نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار