عملیات احداث قطعه ۲ هشتچین – سرچم آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: قطعه دوم بهسازی محور هشتچین به سرچم آغاز شده و امسال این پروژه به انجام می‌رسد.

کلیم اله وثوقی گفت: ۲ پروژه مهم راهسازی در خلخال در حال اجرا است که امسال تلاش می‌کنیم با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جریان بازدید از طرح‌های حوزه راهسازی در جنوب استان اردبیل افزود: مهمترین پروژه بهسازی و تکمیل قطعه دوم محور هشتچین به سرچم است که از پارسال عملیات اجرایی آن شروع شده و در فصل کاری امسال به اتمام می‌رسد.

وثوقی تصریح کرد: تثبیت و روکش آسفالت محور اسالم – خلخال نیز اجرایی می‌شود تا در فصل زمستان در این محور مشکل تردد و ناایمن بودن مسیر را شاهد نباشیم.

او با اشاره به اینکه در کنار این پروژه‌ها، با تأمین قیر مورد نیاز آسفالت راه ۱۰ روستای خلخال در اولویت قرار گرفته خاطرنشان شد: امسال سعی می‌کنیم تا با جذب منابع و همچنین همراهی نماینده این شهرستان در مجلس پروژه‌های راهداری را به نقطه مطلوب اجرایی برسانیم.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با توجه به اینکه در بخش عظیمی از این روستا‌ها پارسال عملیات زیرسازی انجام شده ادامه داد: امسال آسفالت‌ریزی را در محور‌های روستایی با سرعت بیشتری شاهد خواهیم بود.

وثوقی همچنین در بازدید از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در پارس‌آباد گفت: برای مسیر پرحادثه «انبرلو تا مغانسر» ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده تا تعریض و ایمن‌سازی را در این مسیر شاهد باشیم.

او اظهار کرد: علاوه بر بهسازی و تعریض این مسیر به طول ۱۱ کیلومتر، چهار کیلومتر نیز روکش آسفالت در مسیر‌های مختلف به ویژه «تکله به مغانسر» و «فیروزآباد» اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.