مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۲ هزار و ۱۶۵ نفر از ابتدای امسال خبر داد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیرو‌های هلال احمر استان از ابتدای سال تاکنون در ۱۶۰ حادثه امدادرسانی کرده اند که از این تعداد ۱۱۳ مورد حوادث جاده‌ای بوده است.

او افزود: ۱۱ مورد از حوادث مربوط به سیل و آبگرفتگی، ۱۸ مورد شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی، سه مورد کوهستان، ۲ مورد خدمات مناسبتی بوده است و ۱۲ مورد به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه داشته‌اند.

کاوسی تعداد حادثه‌دیدگان را ۲ هزار و ۱۶۵ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۵۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۷۱ نفر در سیل و آبگرفتگی، پنج نفر در حوادث کوهستان، ۳۲ نفر در حوادث شهری، یک نفر در حوادث کارگاهی، ۷۴ نفر با مراجعه به پایگاه‌های هلال احمر و هزار و ۷۱ نفر هم در مناسبت‌های گوناگون از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوادث اعلامی به هلال احمر ۷۱ نفر نجات یافتند تصریح کرد: ۵۵ مصدوم به وسیله نیرو‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۱ نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

او اظهار کرد: ۹۹۳ امدادگر در قالب ۳۳۹ تیم عملیاتی اعزام شدند؛ همچنین ۳۱۷ دستگاه خودروی امدادی در روند امدادرسانی‌ها به‌کارگیری شده است.

کاوسی گفت: در این مدت ۲۰۲ نفر در پایگاه‌های امدادی اسکان داده شدند و ۲۳ مورد عملیات رهاسازی به وسیله تیم‌های هلال احمر انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.