نشان منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورا‌های اسلامی روستا و دهیاران روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان در فرمانداری رونمایی شد.

نادر نادری مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در آیین رونمایی از نشان منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین که با حضور مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به عنوان معین منطقه آزاد قصرشیرین، نماینده مرم غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت : یک فراخوان عمومی و سراسری با همکاری انجمن طراحان گرافیک استان کرمانشاه برگزار شد که در مجموع ۱۲۰ اثر به دبیرخانه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از سوی هنرمندان ارسال شد.

نادر نادری اظهار کرد: پس از داوری توسط یک هیات متخصص یک اثر که زیبا و برازنده منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین است انتخاب و امروز از نشان برتر رونمایی و طراح آن معرفی شد.

وی افزود: امروز در جلسه‌ای آخرین روند طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین مورد بررسی قرار گرفت و مشاور طرح یک گزارش کاملی از آخرین اقدام‌های انجام شده مطالعاتی این طرح جامع ارائه کرد و هم اکنون طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که یک پیشرفت مناسب و مطلوب است.

مدیر منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین گفت: با پیگیری‌های فراوان اساسنامه طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین به تایید شورای نگهبان رسید و قرارداد تدوین طرح جامع انجام شد که جلسه رفع تداخل اراضی در محدوده‌ی هفت هزار و ۲۲۳ هکتاری منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین نیز انجام شده و بسیاری از امور حقوقی و اجرایی آن عملیاتی و به سرانجام رسیده است.

وی اضافه کرد: آمادگی داریم به محض نهایی شدن طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین در خدمت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری باشیم و از هم اکنون برای متقاضیان تشکیل پرونده انجام می‌شود و با تعیین تکلیف و نهایی شدن طرح جامع واگذاری زمین انجام می‌شود و فعالیت اقتصادی در منطقه آغاز خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
منطقه آزاد قاچاق سوخت ، نفت و بنزین و گازوئیل و آرد و برنج و گوشت و‌‌.. تریاک و مواد مخدر ۲۴زساعته ...
واردات قاچاق اسلحه و مشروبات الکلی و روانگردان ها و..!!!