مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بااشاره به اینکه استان سمنان در جشنواره پایتخت کتاب امسال مشارکت فعال دارد، گفت:سمنان به همراه سه شهر شاهرود، مهدیشهر و سرخه، در جشنواره امسال مشارکت دارند.

فلاح  در نشست بررسی ابعاد فعالیت ها و برنامه های استان سمنان در جشنواره پایتخت کتاب امسال بیان کرد: در جشنواره پایتخت کتاب ایران امسال، علاوه بر سمنان، شهرهای مهدیشهر با طرح شاخص نذر کتاب، سرخه با طرح شاخص آرامش ماندگار با کتاب و شاهرود با طرح شاخص کتابخانه های خیرساز روستایی و لیگ دانش‌آموزی کتاب، مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه ۳۱ فروردین آخرین مهلت حضور در این برنامه بود، گفت: در اجرای این طرح نیز از مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف اجرایی و مردمی برخورداریم و در این خصوص طرحها و ابتکارات بسیار خوبی ارائه شده است و امسال علاوه بر سمنان ۲ شهر دیگر نیز در جشنواره شرکت دارند.

فلاح با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ نشست با حضور مدیران و مسوولان فرهنگی، اجتماعی و مردمی به میزبانی دبیرخانه مردمی توسعه و گسترش فعالیت های کتاب و کتابخوانی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در این خصوص با مشارکت نیروهای خلاق، بیش از ۲۰ طرح مبتکرانه و خلاقانه طراحی و ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.