رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به منظور جبران ضعف‌ها در حوزه تبلیغ، تبلیغات اسلامی تمام توان خود را برای تبیین به کار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز زمانه تبیین است گفت: در این سال‌ها ما از ضعف تبلیغ و تبیین ضربه خورده ایم و به همین دلیل سازمان تبلیغات اسلامی تمام توان خود را در حوزه تبیین به کار گرفته است.

او با اشاره به برخی از کار‌های خلاقانه در حوزه فرهنگ و کار‌های تبیینی افزود: تدوین کتاب، بازی‌های جذاب یارانه‌ای، پویانمایی و انیمیشن از جمله اقدامات خلاقانه در زمینه کار فرهنگی است.

حجت الاسلام قمی با تأکید بر اینکه بر اساس دغدغه مندی باید کار‌های فرهنگی و تبیینی ما با خلاقیت گره بخورد، تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده و برگزاری جشن روزه اولی‌ها همراه با برنامه‌های متنوع از دیگر برنامه‌های پیگیری شده در حوزه فرهنگ است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جذاب بودن برنامه قرآنی محفل حتی برای مخاطبان خارج از کشور، تصریح کرد: بخش‌هایی از برنامه محفل در یوتیوب ۲۶۰ میلیون بار دیده شد و در واقع مفاهیم قرآن را در قالب جذاب عرضه کرد.

او گفت: این استان باید با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش مردمی پیشگام در بحث تبیین باشد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: تبلیغ و بر ملا کردن توطئه‌های دشمنان موضوعی مهم در شرایط کنونی است و باید مبلغان افرادی دغدغه‌مند باشند و با طرح و برنامه‌های خلاقانه وارد میدان شوند.

او  افزود: دشمنان ما با تحریف، باطل را در ذهن جوانان و نوجوانان قرار می‌دهند که باید مسئولان برای روشنگری و آگاهی نسل جوان، بیانات رهبری و صاحب نظران را در قالب کتاب و جزوه‌ها تدوین و در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تدریس شود تا نسل جوان با واقعیت‌ها آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.