فرمانده انتظامی شوش با اشاره به اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: ۳ سارق مسلح، ۶ نفر از عوامل ایجاد ناامنی و تیراندازی به منازل و یک سارق مغازه با اجرای این طرح در شوش شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده  فرمانده انتظامی شوش  می‌گوید:  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بامحوریت مبارزه باعاملان ناامنی تیراندازی وسرقت‌های خشن توسط ماموران انتظامی و پلیس اطلاعات این فرماندهی پس از رصد اطلاعاتی و شناسایی مجرمان با هماهنگی مقام قضائی و باپشتیبانی یگان امداد اجرایی شد.

او افزود: ماموران پلیس در راستای اجرای این طرح با اقدامات فنی و تخصصی هویت ۱۰ نفرمتهم شامل سه سارق مسلح، یک نفرسارق مغازه و ۶ نفر از عوامل ایجاد ناامنی با تیراندازی به سمت منازل شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر، ۲ تیغه خشاب اسلحه کلاشینکف، یک جیب خشاب و چهار دستگاه موتورسیکلت با ارکان مخدوش کشف شد.

به گفته سرهنگ یاری زاده،   این متهمان در تحقیقات پلیس به تعداد ۲ فقره تیراندازی، سه فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و چهار فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

او ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شوش همچنین از متلاشی کردن باند سه نفره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی وکلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ یاری زاده افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی هویت ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۲ عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند ضمن اینکه تلاش برای دستگیری همدست دیگر این سارقان وکشف سلاح بکار رفته در سرقت ادامه دارد.

او ادامه داد: در بازرسی به‌عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت با ارکارن مخدوش کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.