اجرای طرح ضیافت بهاری در ۵ بقعه متبرکه ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح «ضیافت بهاری» در ۵ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

اباذر عباسی گفت: امسال در طرح ضیافت بهاری، ۲ مبلغ اعزامی و ۱۰ مبلغ بومی داشتیم و حدود تقریبی مراجعان به خیمه‌ها در مجموع ۴ هزار زائر بوده است.

او به برگزاری نماز جماعت در امامزاده عبدالله (ع) شهر ملایر و تکیه ابوالفضل (غ) در طول اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: خدمات غرفه‌ها شامل مباحث دانش بنیان، پزشکی، پاسخگویی مسائل شرعی، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه عفاف و حجاب، مشاوره حقوقی، مشاوره وقف، مباحث و آموزه‌های قرآنی، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تاکید کرد: مجموع هزینه‌های انجام شده در طرح ضیافت بهاری ۶۰۰ میلیون ریال بوده است همچنین امسال برنامه‌های شب‌های قدر در امامزاده عبدالله (ع) ملایر و نماز عید فطر در محل امامزاده ابراهیم (ع) طجر و امامزاده عبدالله (ع) ملایر با حضور چشمگیر مردم برگزار شد که کاملاً متفاوت با سال‌های گذشته بود.

عباسی با بیان اینکه امسال با اجرای طرح ویژه ضیافت بهاری در بهار قرآن، شاهد تقویت فضای معنوی در بین روزه داران بودیم، گفت: در این طرح روحانیان و طلبه‌های اعزامی و بومی به بقاع متبرکه و مناطق محروم شهرستان فرستاده شدند و برنامه‌های متنوعی اعم از اقامه نماز‌های جماعت، مراسم مذهبی و جلسات قرآنی در صحن بقاع متبرکه را برگزار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.