۲۴ اردیبهشت ماه؛

اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی ۲۴ اردیبهشت ماه در همدان برگزار می‌شود.

جواد محقق با بیان اینکه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا علیه السلام و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در دو بخش شعر «کودک» و شعر «نوجوان» با موضوع احادیث رضوی؛ برداشت شاعرانه از روایات و معارف آسمانی زیارتنامه امام رضا علیه السلام؛ مناقب، صفات و فضائل آن حضرت؛ کرامات ایشان و جلوه‌های فرهنگ رضوی همچون علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی و حرم امام هشتم برگزار می‌شود.

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ اثر از شاعران استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: ارزیابی اشعار بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز می‌شود.

محقق از برنامه‌ریزی برای اجرای بخش‌های جنبی جشنواره هم خبر داد و گفت: در حاشیه مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی با حضور اساتید شعر کودک و نوجوان و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

او برگزاری نمایشگاه هنری، اجرای نمایش و نقالی و رونمایی از کتاب را از دیگر برنامه‌های بخش جنبی چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی همدان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار