فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: همزمان با پنج اردیبهشت، گرامیداشت سالروز شهادت محمدمنتظرقائم در امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت محمدمنتظرقائم افزود: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید محمد منتظر قائم، باحضور بسیجیان و مردم برگزار شد.

او بیان کرد: اجرای گروه سرود عاشقان امام و سخنرانی سرهنگ پاسدار محسن دهقانی معاون سیاسی سپاه الغدیر از برنامه‌های این مراسم بود.

سرهنگ محسن دهقانی معاون سیاسی سپاه الغدیر نیز در این مراسم با تحلیل مسائل سیاسی روز گفت: اکنون در جنگ ترکیبی قرار داریم و بصیرت به معنی این است که نقطه درگیری را متوجه شویم که در غیر این صورت از نقطه اصلی دور می‌شویم. 

او افزود: تغییر قدرت‌ها طبیعی است و قدرت‌ها در طول تاریخ به شکل‌های مختلف تغییر پیدا می‌کنند. 

دهقانی گفت: در حال حاضر بخشی از قدرت آمریکا با افت اقتصادی و نظامی در حال فروپاشی است و آمریکا برای اینکه قدرت منطقه‌ای ایران را کم کند، حاج قاسم را ترور و شهید کرد که سمبل قدرت منطقه‌ای بود.

او ادامه داد: انرژی هسته ای، حجاب، فلسطین و... از جمله مواردی است که استکبار برای محدود کردن قدرت ایران، دست به دامن آن شده است.

برچسب ها: جنگ ترکیبی ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.