همگامی دختر پینگ‌پنگ‌باز ایرانی با کمیته بین المللی المپیک برای نجات زمین با ابزار ورزش

دارنده رنکینگ هفت بانوان پینگ‌پنگ باز ایران از اقدامات کمیته بین‌المللی المپیک در راستای نجات جهان با ابزار ورزش خبر داد.

هلیا اصغری دارنده رنکینگ هفت بانوان پینگ‌پنگ باز ایران، با یادآوری این موضوع که در دوره آموزشی برای رهبران جوان که در راستای اهداف المپیک برای نجات جهان برگزار شد، اساتید مختلف و اعضای رهبران جوان پیرامون موضوعات خود و قدم‌هایی که در راستای اهداف المپیک برداشته می شود توضیحاتی را ارائه دادند، خاطرنشان کرد: در پایان هرچهار جلسه آموزشی، آزمون برگزار می شد که باتوجه به نمرات و امتیازاتی که کسب کردم، گواهینامه قبولی در این دوره معتبر را به‌دست آوردم.

وی درباره اهداف کمیته بین المللی المپیک از برگزاری این دوره ها توضیح داد: در راستای استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای ساخت جهانی بهتر این کار انجام می شود که از اهداف سازمان ملل هم به شمار می رود.

بازیکن ارزنده تنیس روی میز کشورمان تصریح کرد: کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده است که ۱۷ بحران اساسی از جمله سلامت، بهداشت، فقر و مواردی دیگر جهان را تهدید می کند که اگر حل شود جهان به آرامش می‌رسد که با استفاده از ورزش می توان برخی از این اهداف را تحت تاثیر قرار داد و گام هایی در جهت رفع این مشکلات برداشت.

اصغری با اشاره به اینکه در تنیس روی میز هم بنا داریم این هدف را دنبال و با استفاده از ابزار ورزش از بار مشکلات بکاهیم، از مسابقات انتخابی تیم ملی که قرار است در خردادماه برگزار شود یاد کرد و اظهار داشت: با وجود مربیگری خوب خانم آقامیری که سرمربی هوپس هم هست، در فضای تمرینی مشکلی نداریم و محیط خوبی فراهم است اما در هر حال سطح مسابقات انتخابی بالا است و برای تکرار نشدن تجربه تلخ قبلی که موفق نشدم به تیم ملی بپیوندم باید خود را بیشتر آماده کنم.

تسلط به زبان انگلیسی، سن ۲۰ تا ۲۸ سال و سابقه حضور در تیم ملی از شرایط حضور در کلاس رهبران جوان کمیته بین المللی المپیک بود و فدراسیون تنیس روی میز ۴ نماینده در این دوره داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار