فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۴۳ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات پلیسی مشترک شهرستان‌های میناب و بندرعباس خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری ماموران این پلیس در شهرستان بندرعباس با کار فنی و اطلاعاتی بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از جاسک به شهرستان میناب انتقال دهند که پیگیری موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران در ادامه با اقدامات پلیسی و هوشمندانه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر متعلق یه این باند را حین عبور از منطقه شناسایی و بلافاصله نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

سردار جعفری گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی سواری پژو ۲۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی تریاک و ۱۲۵ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی، گفت: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است، باز ماندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.