آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان  فردی بود که تمام مذاهب و طوایف این استان از منش و خلق خوش او یاد کرده و خاطرات بسیاری از تلاش‌هایش برای حفظ وحدت و رفع اختلاف طایفه‌ای در ذهن دارند.

در تمامی حوادث به ویژه حوادث تروریستی که در سیستان و بلوچستان رخ داده همیشه مردم شیعه و سنی را به صبر و تمکین از قانون و حفظ وحدت دعوت می‌کرد تا دشمنان از تفرقه بین این دو طیف شاد نشوند.


بیشتربخوانید


هم مردم شیعه او را می‌شناسند و هم مردم بلوچ، در جلسات حل اختلاف هر دو طیف حضور داشت و هر دو طیف از منش و خلق خوش او خاطره دارند.

علاقه مردم زاهدان به ایشان در حدی بود که در دهه ۸۰ وقتی قرار بود ایشان از سمت امام جمعه زاهدان جا به جا شوند، مردم با امضا طوماری خواهان ابقای او شدند و با اصرار مردم رهبری معظم انقلاب با ابقای ایشان موافقت کردند.

آیت‌الله سلیمانی در رفع اختلاف طوایف بسیار کوشا بود

نه تنها مردم بلکه جوانان و دانشجویان نیز از ایشان خاطرات دارند آیت الله سلیمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ نماینده رهبرى در دانشگاه آزاد اسلامى سیستان و بلوچستان بود و دانشجویان آن دوره هم در فراق او سوگوارند.

مدیر قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان که ارتباط نزدیکی با آیت الله سلیمانی داشتند، می‌گوید: آیت الله سلیمانی انسانی با ایمان پرهیزگار و بسیار خدا ترس بودند.

حسین قاسمی افزود: در امور خیر مشارکت بسیار گسترده داشتند و در بحث رفع اختلافات طایفه‌ای نیز بسیار کوشا و فعال بودند به گونه‌ای که اختلافات بسیار پیچیده بین طوایف براهویی- شلی‌بر طوایف ستوده و بهادرزهی در ایرندگان، طویف شهنوازی و گمشادرزهی که از مهمترین اختلافات استان بود و موارد زیادی قتل به دنبال داشت و نا امنی ایجاد کرده بود را با مشارکت و همراهی برطرف کرد و در شرایط کنونی هم جایشان بسیار خالی است.

مدیر قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: در بحث ایجاد وحدت همدلی و انسجام در جامعه اسلامی ایشان فرامرز و پیشقدم بودند نمونه‌ای از فعالیتهایشان در سال ۸۷ که حادثه تروریستی برای مسجد امام علی (ع) زاهدان پیش آمد در کمترین زمان ممکن مشکل را حل و همدلی و وحدت را ایجاد و نگذاشتند بین مردم شیعه و سنی شکاف ایجاد شود.

پیام تسلیت امامان جمعه اهل سنت شهر زرآباد در پی سوءقصد آیت الله سلیمانی

مولوی مهروزهی امام جمعه شهر زرآباد و مولوی نهنگی امام جمعه موقت این شهر به دنبال قتل آیت الله سلیمانی اظهار کردند: اقدام بزدلانه عامل ترور آیت الله سلیمانی که زمانی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بود یک جنایت ضد انسانی و تلخ بود که اوج رذالت او را آشکار کرد.

اینجانبان فقدان این فرزند انقلاب، آیت الله سلیمانی را به خدمت مقام معظم رهبری، خانواده آن مرحوم، امت ایران اسلامی و بویژه مردم استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال برای خانواده آن بزرگوار سرافراز صبرو اجر مسئلت داریم.

 آیت‌الله عباسعلی سلیمانی فرزند علیجان متولد سال ۱۳۲۶ در منطقه انو شهرستان سوادکوه است که تحت نظر اساتیدی نظیر آقایان میرزا هاشم آملى و وحید خراسانى‏ علوم دینی را آموخت و کلام، تعلم و تربیت، جامعه شناسی و علوم بلاغی مسلط است.

کتاب‌الصوم مهمترین اثر علمی آیت الله سلیمانی است که مسئولیت‌هایی نظیر نهاد نمایندگى، ولی فقیه در دانشگاه‏هاى ملى استان‏هاى مازندران و گلستان، امامت جمعه‏ بابلسر، نهاد نمایندگى، ولی فقیه در دانشگاه‏هاى آزاد اسلامى گیلان و مازندران و گلستان را بر عهده داشته است.

 سال ۱۳۴۹ در سن ۲۳ سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى را از محضر آیت‌الله مکارم شیرازى، مستفیض شد.

احداث المهدى با مساحت چهار هزار و دویست متر مربع، احداث حوزه علمیه امام هادى (ع) در سه طبقه با مساحت بیش از سه هزار متر مربع، احداث پژوهشکده معلمان ضمن خدمت، احداث دانشگاه غیر انتفاعى علوم و فنون مازندران مستقر در بابل در جوار دیگر اعضاى هیأت مؤسس و هیأت امناء از جمله اقدامات آیت‌الله سلیمانی است.

توسعه و تجهیز حوزه علمیه امام صادق (ع) زاهدان و ترمیم و تجهیز کتابخانه آن و احداث چند باب واحد مسکونى جهت اسکان اساتید، احداث ساختمان ادارى نمایندگى ولى فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تجهیز نسبی مصلی قدس زاهدان و ... نیز از دیگر اقدامات امام جمعه پیشین سیستان و بلوچستان بود.

 وی مسئولیت‌هایی نظیر تبلیغ معارف حقه الهیه از سال ۱۳۴۴ تاکنون در استان‌هاى مختلف کشور، امامت جمعه و عضو شوراى ائمه جمعه استان مازندران از ۱۳۵۹ تا ۱۳۸۰، عضو هیأت مؤسس مرکز آموزش ضمن خدمت معلمین بابلسر از جمله مسئولیت‌های آیت الله سلیمانی است.

 مسئول نهاد رهبرى در مراکز آموزش عالى ملى، دانشگاه علوم پزشکى مازندران، دانشگاه علوم پزشکى بابل و مجتمع دانشگاهى کشاورزى و منابع طبیعى گرگان از سال‏هاى ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۵، امام جمعه زاهدان و نماینده ولى فقیه در استان سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰، نماینده رهبرى در دانشگاه آزاد اسلامى سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ از دیگر مناصب وی است.

آیت الله سلیمانی صبح امروز در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

منبع: فارس

برچسب ها: ترور ، روحانی شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
من ایشون رو چندین بار زاهدان ملاقات کرده بودم، خیلی انسان مردم داری بودند. واقعا حیف شد.. ای داد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدارحمتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
نعیم بشکوفه
۰۸:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این مرد بهترین آدم بود بیچاره راشهید کردم عباسعلی سلمانی بهترین آدم بود تو سیستان بلوچستان مسله پدر مادر خدمت کرد چند سال بیچاره تو سیستان بلوچستان بوده کسی را ناراحت نکرده این بهترین آدم بود تو ی استان ما زاهدان
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۰:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا بیامرزد. روحشون شاد
اما من از جماعتی تعجب میکنم که از زدن ماست به سر دختری آنچنان ناراحت و عصبانی شدند و یاد انسانیت و اخلاق و مهربانی می افتادند
اما نسبت به ترور (نه دعوا ، نه زدن ماست، نه... کشتن!) یا بی تفاوت هستند و یا بعضاً از این عمل تروریستی دفاع میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام خدمت هموطنان عزیز بنده این آقای محترم ونمیشناسم رفتن رحمت خدا. نثار فاتحه براشون وهمه شهدای ایرانی روحشان شاد ویادشان گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد .م
۰۰:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایا واقعا واقعا حیف شد من دوران دانشجوییم خیلی سخت بود اگر این پدر عزیز دستم را نمی‌گرفت و به یک خانواده خوب معرفی نمیکرد . اگر الان شغلی دارم و زن و بچه خوبی دارم فقط بخاطر کمک این عزیز است که دیگه در بین ما نیست واقعا پدر خیلی از جوانان و مردم زاهدان هم بود .
Iran (Islamic Republic of)
Mmali
۲۲:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار آمریکا و اسراییل هستش تامام
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روزگاری در زاهدان زندگی میکردم و تمام نمازجمعه ها را میرفتم پشت سر مرحومنماز می‌خواندم. تمام بیاناتش حق بود روحش شاد با مولی اباعبدالله محشور بشه انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام کی یارانه واریز میکنن
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۹:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
جالبه دوستمون دلیل گرانی رو انداخت گردن دولت قبل/ مثل اینکه فراموش کردن همین عید گذشته بود که دلار از ۲۸ پرید روی ۶۰ من موندم چرا از این نخبه ها در مدیریت کشورهای پیشرفته استفاده نمیشه؟ واقعا ظلمه از این همه دانش و استعداد استفاده نشه توصیه میکنم معاون اول آقای همت یا hamat شوید
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ا.م
۱۹:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عرض تسلیت بابت شهادت استاد
افتخار شاگردی ایشان در سال1372را داشتم. استاد شهید، مدرس دانشگاه مازندران در بابلسر بودند. آراسته به اخلاق و ادب اسلامی و فرهیخته
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۸:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تقدیر همین است که از زاهدان ب جای دیگر منتقل بشوند و شهید شوند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونای که قضاوت الکی توهین اهانت میکنید عذاب وجدان ندارید نه اخوند بلکه یه انسان کشته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدای دیگه مسولین شورش درآوردید قاطعیت نشان ندید این نابخردان آروم نمیشن حتما باید سرنوشت این امام جماعت سر خودتون بیاد واونرموقع دیگه دیرشده جنگه نکشید میکشن سازمان ملل بی خیال بشید و وحقوق بشر و سیاسی کاری علیه ایران بی خیال بشید و نابودکنید اینارو نابود نمیکنید قطعا وبدونه شک کل ایران نابود میکنن پس بس کنید خیلی کوتاه میاید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۷:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
جواب اون آقا رابدم. گرانی کاردولته ومجلس ،مردم یعنی من وشما چه قدرتی داریم.گرانی بیکاری وکمبود رافقط حکومت میتونه برطرف کنه چون قدرت وقانون دستشه،ازشمامیپرسم مردم چطوری مشکلات راحل کنند.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
در پاسخ به اون فردی که میگه مگه تو میدون جنگ بوده که شهیده در پاسخ میگم مگر برای شهید شدن فقط باید تو میدون جنگ کشته بشه نه روایت های متعدد هست که مثلا اگر فردی برای حفظ مال خودش کشته بشه شهیده این اولین مورد دومین مورد اینکه چرا وقتی به چیزی علم ندارید نظر می‌دید نصف افرادی که اینجا کامنت گذاشتن خودشون نرفتن در مورد این فرد تحقیق کنن ببین واقعا کی بوده فقط تعصبانه و کور کورانه نظر میدن از ادم های تعصبی بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مملکت ما طوریه که همه رو شهید حساب میکنن
واقعا عجیبه از بچگی به ما گفتن شهید شدن یعنی درراه خدا مردن
ایشون کجا در راه خدا مرده رفتن به بانک و گلوله خردن در راه خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد و یادش گرامی باد اگر اون نگهبان مشکل روانی داشته چرا اسلحه بهش دادن از آدم روانی هر کاری می کنند این از کسی پول گرفته تا چنین کارکثیفی کشتن یک بیگاه انجام دهد باید داخل ملاء عام اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۶:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشون خیلی آدم خوبی بودن. من به عینه دیدم که هر روز به مردم پول کمک میکردن. اگه هم تو حسابش ۴۰۰ میلیارد بوده قصدش کمک به مردم بوده
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۱۵:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری واعمه جمعه بخصوص مردم شهید پرور کاشان و امام جمعه کاشان تسلیت عرض مینمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آگر آدم خوبی نبود که اصلا با این جایگاه نباید میومد بانک.متاسفانه یه آدم ساده زیست هم پیدا میشه میکشنش.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۴:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوند مردانش را زودتر پیش خود می برد #مردخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشان عملکرد بسیار خوبی در استان س وب داشتند. مردمی بودن وفرهنگ این استان را بخوبی میدانستند. سال ۸۱ ایشان سخنرانی در جهادکشاورزی ایرانشهر داشتن. هنگام خروج از محوطه با جمع کثیری از مردم که پشت درب بسته تجمع کرده بودن مواجه شد از ماشین پیاده شد، وبدون محافظ رفت بین مردم وخواسته هایشان را گوش کرد. خداوند مغفرت کند ایشان را. مرد بزرگی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدارحمتشون کنه .انسان های بزرگ همیشه پشتشون حرف هست ..ولی خوش به سعادتتون که ماه رمضان و شب‌های قدر رو درک کردند و بعد هم شهید شدند .کسی که ایشون رو از نزدیک دیده باشه و برخورد داشته باشه می‌دونه که چه آدم بزرگ و صبور و دانشمند و مهربانی بودند و چقد به دیگران کمک میکردند ‌.حالا بقیه هرچی می‌خوان بگن .یه روز همه باید بابت قضاوت هایی که کردیم و ذهن مردم رو در مورد انسانی خراب کردیم در پیشگاه خداوند جواب بدیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۴:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ببخشیدمن خیلی نظردادم امروز اماجواب آقایی که میگه سپاه خودش اتقام آیت الله رامیگیره میگم .سپاه ماموریت حفاظت ازمرزها وایجادامنیت درکشورا داره ..سپاه رابیخود واردهرکاری نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشون برای مردم خیلی زحمت کشید. صبح تا شب برای مردم کار میکرد. رفته بود بانک پول بگیره تا بین مردم پخش کنه. حیف براش. شهادت مبارکش باشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای مسوولان خودتونا گول نزنیدودلخوش نکنید،تامشکلات مردم حل نشه همینطوربایدمنتظرفاجعه بود.خصوصا رفع گرانی وبیکاری رامدنظرداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
پرچم بابلسر بالاست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمت گرم بابلی
Iran (Islamic Republic of)
محمدی اصفهان
۱۳:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای جلوگیری ازنارضایتی مردم حکومت بایدسه عامل بسیارمهم رااصلاح وتقویت کنداقتصاد،سیاست وفرهنگ ،ودر راس اینها اقتصاداولویت دارد،ارزانی وفراوانی عامل اعتمادمردم به حاکمیت است وصدالبته همراه باامنیت ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
موساد اسراییل و سیا امریکا خوب میدونن شخصیتهایی مثل ایشون نقشهاشون نقش بر آب میکنن پس باید به هر طریقی برداشته بشن تاسفم اینکه چرا یه هموطن باید بشه عامل سرویسهای خارجی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
شما دبیر موسادی یا سیا؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد خوش به سعادتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد مرد پر تلاش و صادق بود خدا رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۰۸:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا مردم به این درجه رسیدن یکی روحانی چاقو میزنه یکی با ماشین زیر میگیره یکی تیر میزنه علت رو از اطاق فکر روحانیت باید پرسید. الان یه عده جواب میدن تو منافق خائن به وطنی با انور اب در ارتباطی علت این کار باید مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
من به عنوان یک بلوچ و همچنین یک سنی برای ایشون احترام ویژه ای قائلم. شهادت از آن مردان خوب خداست و ایشون واقعا یک فردی بسیار خوب و خوش اخلاق بودن و برای صلح و سازش طوایف در جنگ های طایفه ای نقش ویژه ای ایفا کرد. ایشون برای صلح طایفه خودم که بعد از درگیری طولانی و کشتن چندین نفر بیگناه خیلی پیگیری کرد و در آخر هم با پیگیری ایشون دو طایفه صلح و سازش کردیم. ایشون خیلی مردمی بودن و برای اتحاد شیعه و سنی تلاش زیادی کردن که در دوران حضورشون تو استان مشخص بود. بعد از اینکه ایشون جا به جا شدن من خیلی ناراحت شدم و وقتی که خبر شهادتش رو شنیدم حالم خیلی بد شد. اگر به جای امام جمعه و نماینده فعلی در اتفاقات اخیر استان ایشون تو استان بودن مطمئنم کار به جایی که رسید نمی رسید. ولی نماینده فعلی به جای اتحاد بر عکس داره نفاق و تفرقه ایجاد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۰۷:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه مسئولان خوب و ترور میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
قرین رحمت الهی باشند
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۶:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای یک دختر بی حجاب یک مملکت را به آب و آتیش کشیدند چقدر به اسلام و روحانیون توهین کردند چقدر باعث تفرقه و اختلاف شدند...حالا اینطوری یک آدم خوب و درستکار و صادق رو به این راحتی با گلوله بکشن.بعدش بگن قاتل اشتباه کرده...واقعن خنده داره یعنی مهسا امینی خونش از این روحانی رنگین تر بود که که گفتن به قتل رسیده و حالا این روحانی عمدن کشته نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو فرهنگ جامعه ما تا موقعی که طرف زنده است، هیچ نشان و خبری ازش منتشر نمیشه ولی وقتی از دنیا میره همه زیر تابوتش رو میگیرند و تسلیت میگن حتی دشمانش.
خود طرف میمونه و اعمالش که باید پاسخگو باشه و با تمجید ویا بدگویی از او چیزی کم یا زیاد نمیشه.
این بنده خدا تا حالا اسمش رو نشنیده بودیم و حالا از کراماتش تعریف میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۵:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشان را من نمیشناختم ولی مردم میگویند که انسان بسیار خوب و خیرخواهی بوده ولی متاسفانه این روزها رسانه های مزدور شبکه من و تو و رادیو فردا و بی بی سی که پر شده از بچه های ساواک و تخم و ترکه های رژیم گذشته شب و روز در مورد روحانیت محترم ایران که همیشه در بین مردم و وطن پرست بوده اند نفرت پراکنی و تبلیغات دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا تو بانک جلوی رئیس چه میکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۰۴:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدم مخلص وصلح جوکه باریس بانک جرح وبعث نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۲:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا نظرات مردم را بسته اید که نظراتشون را ندهند مخصوصا منفی ها را این یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله شیربچه های سپاه وبسیج انتقام تک تک شهدارامیگیرند..یه کلمه بگم اگرسپاه نبود کشور وناموس و وطن وآزادی و...نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا می‌دونه راست میگی یا دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الله اکبر!شما که اصلا دروغ پروغ تو کارتون نیست!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودشون زحمت ترور بنده خدا رو کشیدن ..خیلی واضح است که با برنامه ریزی ترتیب حاجی رو دادن ولی کمی برای سناریو ترور مصنوعی عمل کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت کند.این قاتل بزدل را.ان حاج اقا با مظلومیت تمام .داخل بانک با یه حالت مظلومانه نشسته.ان نامردجلاداین بزرگواررا شهید نمود.والله نگاه به این چهره نورانی کردم.به اندازه ای وجدانم ناراحته برای این مردخدا نه حدداره نه خساب.باوربفرمایین من انجا میبودم ان قاتلو سالم نمیذاشتم یعنی جنازشو پهن میکردم داخل بانک.صدحیف که انجا نبودم فورا حق حاج اقای نورانی عزیزرامیگرفتم.خواهشا سریع این جلادبی دین را اعدام نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیلی مظلومانه نشسته بود یعنی چی؟این چطور نشسته بود که بقیه اونطور نمیشینن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس الکی نیست بعمد تررش کردن از فیلم معلوم بود با ضارب کاری نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
اسا نبی
۲۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چجوری این لعنتی تونست داخل بانک ایشون رو بقتل برسونه طریقه مسلح شدنش یکی نبود جلوش بگیره، افسوس
Iran (Islamic Republic of)
اسا نبی
۲۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چجوری این لعنتی تونست داخل بانک ایشون رو بقتل برسونه طریقه مسلح شدنش یکی نبود جلوش بگیره، افسوس
Iran (Islamic Republic of)
سعید اقاجانی
۲۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنده این حاج آقا رو نمیشناسم اصلا کاری به اخوند و مملکت و..... ندارم همینکه یه اخوند با اینهمه سمت و شخصیت مثل ادم معمولی رو صندلی بشینه تا نوبتش بشه خداییش خیلی خاصه. وقتی فیلمو دیدم تازه متوجه شخصیتش شدم قبلش فک میکردم حتما به پرسنل گیر داده اونا عکس العمل نشون دادن ولی مظلومانه رو صندلی نشسته بود. شهادتت مبارک اخوند خاکی. کاش یه عده از شما یاد بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
البته ایشون مثل مردم معمولی ننشسته بود تا نوبتش بشه،مثل خواص پشت باجه و روبه روی میز ریاست نشسته بودن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در مورد حساب بانکی ایشان در فضای مجازی مطالب زیادی نوشته شده که در بانک بابلسر هم معطل تراولهای نقدی بوده ومامورشرکت انتظام اقدام به تیر اندازی کرده واقعا ایشان ایقدر پول داشته در بانک ؟جای سواله چون مگه ائمه جمعه چقدر درآمد دارند بعیده مبلغ عنوان شده در فضای مجازی درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
هنر
۲۰:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهادت مبارکش. باشد. روحش. قرین. رحمت. الهی. خوشحال به. حالش که. شهید. شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این بنده خدا مرد متدین بود خداشناس بود مثل مسعولین نیست که میگن مرگ بر امریکا دلی بچهاشون کنار ترامپ زندگی میکنن اینم مثل سردار دلها مظلومانه شهید شد
Iran (Islamic Republic of)
سلام بسیار انسان خوب و خوش برخودری بودن من توفیق این رو داشتم یگ هفته کربلا آشپز کاروان که ایشان هم بودن درخدمت شون بودم روح شان شاد
۲۰:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام حاج آقای سلیمانی بسیار انسان خوب و خوش برخوردی بودن من توفیق این رو داشتم در کربلا آشپز کاروانی بودم که ایشان هم مسافر اون کاروان بودند حاج اسماعیل آشپز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باتسلیت شهادت ایت الله شهیدسلیمانی ب محضرامام زمان عج وخدمت مقامدمعظم رهبری وخانواده محترم ایشان وخدمت مردم ایران شیعه واهل سنت ..خدالعنت کندقاتلین ان مردشریف .درخواست داریم ک هرچ زودتران جنایتکار وهمدستان خبیث ش را موردپیگرد ومجازات کنند ..انتشاردهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حیف همچین شخصیت هایی،حیف و صد حیف
خدا رحمت کنه عزیز سفر کرده رو،خدا هممون رو به راست هدایت کنه و عاقبت بخیر شیم
صلوات نثار روح ملکوتیشون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمت کنه حاج آقا سلیمانی این مرد با ایمان حامی محرومان خدا لعنت کنه قاتل این مردم مومن مرگ بر دشمنان روحانیت دشمنان روحانیت به مشت آدم کثیف و نامرد هستند خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن پور اسفراین
۲۰:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اصلا باهرکس که مشکل داشته یا که نداشته اصلا به این روحانی وبه این پيرمرد بنده خدا ربطی نداره که ایشان را به گلوله ببندد آخه این بنده خدا چه هیزمی تری به این قاتل فروخته اند که ایشان را بی گناه با تیر بزند قوه قضائیه خارج از نوبت رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتشون کنه
الهی با شهید سلیمانی محشور باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمیدانم چرا آدمها بعد از مردن این‌قدر خوب می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ذ
۱۹:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش به سعادتش رفت بهشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چراحالا این حرفها رامی زنید! ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد و همنشین سفره اهل بیت (ع) " خدا لعنت کنه افکار پلید و شیطانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای کاش ماهم اینگونه به شهادت برسیدیم تا این همه ستم نکشیم وراست برویم بهشت جای شهدا خالیست اگر نوبت بانکی گرفته بود الان هنوز برای مشکل جوانان مجرد که امار ازداوج فاجعه هست مشکللت ملت درست میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش به سعادتش که باشهادت ازاین دنیارفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوشا به حالش که عاقبت بخیر شد و با شهادت از دنیا رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ببینید این قاتل به علم شلیک کرد،علم راذبح کرد ،دشمن کاری کرده که مردم ازمظاهر علم متنفر بشوند ،ازفرط آزادی بی دروپیکر فضای مجازی ،مارابجان هم انداختند،ازفتنه های رژیم منحوس وصهیونیستی وکودک کش وغاصب اسراییل و پدرخوانده هایش آمریکا و انگلیس و فرانسه وآلمان نباید غفلت کرد
Malaysia
ب
۱۹:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کدوم فضای مجازی بی در و پیکر تمام فضای مجازی تون که فیلتره دسترسی به هیچی ندارین شما فضای مجازی رو ظاهرا اینستا میدونین در صورتی که فضای مجازی خیلی گسترده تره و شما به هیچ کدوم دسترسی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر حکم جهادم دهند اسرییل را خواهم کشت حکم جهاد م بدند
Germany
ناسناس
۲۰:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوند رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم خودشون شهید.ه زنده هستن.با این بلاها که هروز.بیشتر سرشان میارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه
Finland
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه.دوستان بدون علم و آگاهی مطالبی ننویسید که خدای ناکرده مدیون طرف مقابل شوید .
ایشان زحمات زیادی در استان س و ب کشیدند و مردم محل نیز از عملکرد وی راضی بودند قطعا خداوند هم از ایشان هم راضی شده ..و خدا از اعمال همه ما آگاه هست .
France
حسن یزدانی
۰۹:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
روح شهیدایت الاه سلیمانی شاد بسیارانسان خوش فکروخوش برخوردی بودی به نحوی که عزیزان شیعه واهل سنت زاهدان علاقه شدیدی به ایشان داشتند از وقتی که زاهدان راترک کردند اختلافات قومی زیادشد بخاطر بی تدبیری افرادی که بجای این شهید بزرگوار امدند
Iran (Islamic Republic of)
ابو عمر بلوچ زهی
۱۵:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آيت‌الله سلیمانی عامل ثبات و اتحاد و وحدت بین شيعه و اهل سنت در سیستان و بلوچستان بود ازوقتیکه این عالم بزرگوار از استان ما رفتند تفرقه و اختلاف حاصل‌ شد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بس گرونی مقصر کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
إمریکا و ایسراییل
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۶:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا خیلی بیسوادی. گرانی به امام جمعه ربطی ندارد. اولا تحریمها. دوما بانکها. سوما انتخاب غلط امثال شما در دو دوره قبل و چشم داشت به دشمن برای رفع مشکلات. توصیه میکنم اصلا دیگه جایی نظر ندی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحشان با چهارده معصوم محشور باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینایی که به نظرات مردم منفی میدن همه منافق پیرپاتال آلبانی نشین هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما هم اروپا را دوست داریم ولی راهمان نمیدند، شما از کجا میدونی نکند خودت هم اونجایی و هم کیشانت را میشناسی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضانیکبخت
۱۵:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
نه دیگه الان امثال شهاب حسینی و رامبد جوان زیپ دهنشون بستس فقط شاید بیان بگن قاتل رو ببخشید اشتباها کشته اشتباه پیش میاد.خدارحمتشون کنه ماکه نمیشناختیمشون ولی خداوند خلق آگاه بر همه چیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بنده پنج سال در زاهدان خدمت کردم واز نزدیک کمالات این شهید عزیز را دیدم مزد این بزرگ مرد فقط شهادت بود که به این فیض عظمی نائل گردید یادش گرامی و روحش غریق رحمت الهی باد ،شادی روحش صلواتی بفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۱۵:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالا یادم اومد .من فیلم مستند از ایشون رو دیدم.خیلی حیف شد .خدارو رحمتش کنه واقعا زحمتکش بودن .آن شالله با اولیا خدا محشور بشن.واقعا حیف شد که از دست دادیم.حیف
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۵:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهترین امام جمعه وقت بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کند..
کوچکترین مسئولی در این جامعه آنهم با لباس میرود کنار رییس شعبه تا رابطه ای یا ضابطه ای کارش را انجام بده...
این روحانی شهید، مردم دار و خاکی مثل تمام مردم عادی در نوبت و روی صندلی مراجعین حضور داشت...
واقع بینانه به موضوع نگاه کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این جوان مجرد و بیکار و هست خو چه بانیگارد براشون بگیرند تا هم جوانان بیکار نباشند هم اینگونه مردان خدا کشته نشوند البته شهادت خیلی مقامش بالاست تا خون در رگ ماست شهادت افتخار ماست
Germany
ناشناس
۰۷:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مثل همه مراجعه‌کنندگان بانک با چایی ازشون پذیرایی میشده
خیلی ساده هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جامعه روحانیت همیشه با نثار خونشان مدافع احکام اسلام بودند و هستند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود خدا بر شهید آیت ا... سلیمانی که مظلومانه کشته شد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه بزرگی کردید شهید سلیمانی رو از زاهدان اوردید وبجاش یککسی دیگه رو گذاشتید که زاهدان رو به هرج ومرج وچند گروهی بین شیعه وسنی تبدیل کرد اشتباه بسیار بزرگی که قایل جبران هرگز نیست
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه توعمرتون یه خبرراست گفته باشیدهمینه
ازروزی که این اقارفتند
تفرقه ودرگیدی شروع شد
چونکه جانشینشون مردم دارنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای سلیمانی مرد بودند واقعیت برای استان سیستان و بلوچستان نقش بسزایی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
Rezs
۱۳:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ضمن تسلیت به همه مردم ایران. ایشان علمی برجسته ودور اندیش وقابل احترام برای کل مردم ایتان سیستانوبلوچستان بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایا حالا یادم افتاد چقدر مرد زحمتکشی بود برای درست شدن وام به خوانواده تو سیستان چقدر زحمت کشید،خدا روحانی غریق رحمت کنه بحق خودت رسیدی،شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش بحال سیستانیا...کاش حداقل برای شناسنامه دار شدن بلوچ ها هم قدمی بر میداشتن طفلیا جذاندر جد بلوچن اما سجل نمیدن بهشون و تا آخر همینجور خودشون و بچه هاشون بی هویت هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشون در سیستان سمتی نداشتند وامام جمعه زاهدان بودند وبرای مردم سیستان کی وام گرفته وبرای کی میشه اعلام بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتشون کنه قاتلشو باید سنگ باران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
قاتلش این جور که مگین قبلا نظامی بود ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه میکنی،، اینجاست که باید رافت اسلامی رانشان داد،، با حرف که نمیشه عزیزم،،
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۶:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه شیعه علی هستی برای قاتلش گفت فقط یک ضربت اونوقت تو میگی سنگ باران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بالاخره خوش به حالت به آرزوت رسیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرحوم حاج آقاسلیمانی قبل از اینکه امام جمعه زاهدان بشن امام جمعه بابلسربودند و روحانی فوق العاده خوش برخورد ومودب و باهوش وآی کیو بالا بودند وسواد بالایی داشتن همچنین خطیب عالی بودند برعکس بعضی ازروحانیون دیگه که سواد لازم و تبحر لازم واسه سخنرانی ندارند ایشان خیلی مسلط بودند و اطلاعاتشون بالابود
خداوند رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جالبه بعضی ها از مرگ یه دختر مثل مهسا یا نیکا شاکرمی آنقدر احساساتی میشن و رگ انسانیتشون میزنه بیرون که چند ماه یه مملکت رو به آتش میکشن و تا دم تجزیه پیش میبرن، بعد ترور یه انسان دیگه براشون خوشحال کننده است.
Germany
مینا
۱۵:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها عقده دارن می خوان ازطریق مهسا ونیکا عقده شون راخالی کنند اینها افراد بی دین وبی اعتقاد وازخود راضی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ کس از شنیدن مرگ کسی خوشحال نمیشه چ ی دختر باشه چ پسر بچه باشه و چ ی آخوند باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
از جمله افراد به درد بخور جامعه بود...
روحش شاد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
رفته بود وام بگیره بده مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحانیون به خیابان میان یا میکشنشون یا با ماشین زیرشون میگیرن یا عمامشونو پرت میکنن علت این اتفاقاتو از خود روحانیون جویا شید چرا مردمی که یه زمان با فتوای روحانیون هر کاری میکردن انقدر نسبت بهشون خشمگینن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دلیلش اینه که منافقین و کوردلان به بهانه فوت یه دختر بدحجاب و بدقواره ۶ماه کشور رو با هدف تجزیه به آشوب می‌کشند و الان به دنبال انتقام هستند و به هیچکس رحم نمیکنن . مشکل اینجاست که عده ی منافق دارن از رافت اسلامی بهره برداری سیاسی و شخصی میکنن.و الا مردم شعور دارن و خوب و بد رو درست تشخیص میدن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۳:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آفرین .ب این میگن حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در جامعه ما اختلاس و دزدی رو کت و شلواری ها می‌کنند دق دلشو سر روحانی مظلوم خالی میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
درسته
روحانیون مورد جفا قرار گرفته اند البته برخی آخوندای نفوذی و وضع نا به سامان جامعه باعث شده مردم همه رو از دید روحانیون ببینند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همین مظلومین در دستگاه قضایی همون دزدها را آزاد میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ابراز تاسف از فقدان چنین عالمی.دلم کباب شد هر چه زودتر قضیه رو روشن و اون مرتیکه رو به مجازات برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۱:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بسیار متاثر شدم ، خداوند روحشون رو با امام حسین (ع)محشور کند.
ایران تسلیت
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چشم قربان در اولین فرصت دستور اعدام صادر میشه
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۸:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی عدالتی موج میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونهایی که برای پیروز و مهسا امینی و .....خودشون رو مثلا محق جلوه‌ می‌دهند دراین مورد حرفی ، نظری ندارند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونها الان نشستن پای ماهواره شب هم پارتی دارن وقت ندارن الان اینجا نطربدن
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۰:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر چی میکشیم از مرگ اون مهسا امینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نظر شما چیه برای چی باید ی آدم بیگناه رو ب قتل برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
نتیجه فضاسازی علیه روحانیت مظلوم همین است که طرف نگهبان بانک بوده فکر میکنه آخوندها ارث باباشو خوردن ، جوگیر شده واین بنده خدا رو با کمال وقاحت از پشت سر مورد حمله مسلحانه قرار داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا همینه....خدا نفرینشون کنه....
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
راستی چقدر دارایی داشت در حسابش ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۱۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش به حالش شربت شهادت را نوشید.حاصل یک عمر تلاشش را گرفت.دستمزد تلاش خالصانه جز شهادت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اقا مگه تو میدون جنگ بود که شهید اعلامش کردن؟
اگه هرکسی را تو بانک ترور کنن شهید اعلام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهید اونیه که تو راه خدا و برای خدا میمیره.لزومی نداره حتما طرف تو جنگ بمیره تا بهش بگن شهید اگه جونشو تو راه هرچی که بخدا مربوطه از دست بده شهیده
ما که خبر نداریم ولی اگه بخاطر دین و اعتقادش کشته باشنش شهید محسوب میشه
ولی اگه دلایل دیگه ای داشته باشه نه
Iran (Islamic Republic of)
نور شهادت
۱۶:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجب شهادتی برای دفاع از خون و ناموس مردم و به دست یک ایرانی، شهادت از این بالا تر داریم؟!!! خداوند به همه انسان هایی که مستحق همچنین شهادت والایی هستند شهادت اعطا بفرماید انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله ایشان از فرستادگان خدا بود
پیغمبر بود .همیشه برای مشکلات مردم جنگید و بخاطر مردم مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودت بگو ، چقدر شعور داری ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر شهیدان نبودند عده آیی راحت اینجا چرند و پرند نمی‌نوشتند و خیانت نمیکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسخره کردن کار آدمهای عقده ای هست شما برو پیش روانپزشک بررسی کنه دلیل عقده هات چیه بادارو درمان کن خودتو( مرحوم حاج آقاسلیمانی ۷۵ سالش بود وخیلی خوش برخورد ومودب بود وقتی نمیشناسیش الکی نیا اینجا نطرنده بترس از روزیکه با ذلت و بی آبرویی مرگ سراغت بیاد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسی نگفته که ایشون از فرستادگان خدا بودند،خوب چشاتو باز کن درست بخوان ایشون انسان خوب ومتعهدی بودند ودرهر حالی می خواستند که وحدت رو بین مردم حفظ کنند،بعضی ها فقط می خوان یه چیزی بگن
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۹:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر نیروی انتظامی بوده پس نرفته جنگ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
انگیزه قاتل مشخص نشده هنوز؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
قاتل اقای حبیبیان نگهبان بانک ملی مرکزی بابلسر که مشکلات عصبی داشت با معاون بانک آقای موسوی همیشه اختلاف داشت و معاون بارها اونو سرزنش میکرد دیروز مجددا دعواش شد بامعاون ، ازطرفی معاون بانک اقای موسوی یک برادر روحانی داره تو بابلسر ، قاتل فکر کرد این روحانی برادره معاون هست خواست انتقام بگیره ازمعاون، بعد از شلیک تازه فهمید این روحانی برادر معاون نیست این تو سایت خبر فوری اومده ولی مشکوکه چون تو بابلسر همه چهره حاج آقا سلیمانی رو میشناسندچه بریه به قاتل که بالای ۵۰ سالشه و از پرسنل بازنشسته نیروانتطانی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا چرت و پرت مینویسن با معاون مشکل داشت خودشو می کشت .هیچ وقت صحت نداره این خبر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا عصبی بود؟ چون جانباز جنگ بود و چون از لحاظ مادی مشکل داشت حقوق بازنشستگی کفاف نمیکرد در ضمن اصل موضوع سر وام گرفتن آقای حبیبیان بود که معاون با تایید وام حبیبیان مخالفت کرده ولی با وام میلیاردی مقتول موافقت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر موسوی بوده که سید و باید عمامه اش سیاه باشه اصلا نظرتان درست نیست
۱۲