فرماندار بروجن گفت: هم‌اکنون طرح تصفیه‌خانه بلداجی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

فتاح کرمی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بروجن گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهر‌های این شهرستان تا دو سال آینده از خدمات شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار بروجن تاکید کرد: این در حالی است که میانگین بهره‌مندی جمعیت شهری کشور از خدمات شبکه جمع‌آوری فاضلاب کمتر از ۶۰ درصد است.


بیشتر بخوانید


وی، استفاده از پساب فاضلاب به‌عنوان یک منبع آب پایدار و ارزشمند به‌ویژه برای صنعت را جزو سیاست‌های وزارت نیرو دانست و افزود: قسمتی از پساب تصفیه‌خانه شهر بروجن به فولاد چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته و در حال استفاده است.

کرمی اضافه کرد: همچنین توافق‌هایی برای استفاده از پساب تصفیه‌خانه شهر فرادنبه شهرستان بروجن در حوزه صنعت شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.
وی ادامه داد: هم‌اکنون طرح تصفیه‌خانه بلداجی شهرستان بروجن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که پس از تکمیل و بهره‌برداری از پساب آن در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت استفاده خواهد شد.
کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌های بلداجی و گندمان شهرستان بروجن پس از تکمیل و بهره‌برداری اظهار داشت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاصلاب شهر سفیددشت این شهرستان هم آغاز شده است که می‌توان از پساب آن در حوزه‌های مختلف به‌خصوص صنعت بهره‌گیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار