مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب:

مناطق نفتخیز جنوب خط مقدم جنگ اقتصادی است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: حضور هیات دولت در خوزستان فرصت مغتنمی است که می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات کمک کند گفت که شرکت مناطق نفتخیز جنوب خط مقدم جنگ اقتصادی و تلاش برای تولید نفت در کشور است.

علیرضا دانشی گفت: شرکت مناطق نفتخیز جنوب جایی است که با دنیایی از مشکلات مبارزه می‌کند تا یک بشکه نفت تولید شود و به خوراک پالایشگاه‌ها و مبادی صادراتی فرستاده شود.

او می‌گوید: حضور رییس جمهور و افتتاح پروژه‌های پیش رو بیانگر تلاش‌ها و اقداماتی است که در مناطق نفتخیز جنوب و سایر شرکت‌ها در حال انجام است؛ البته این‌ها فقط بخشی از اقدامات و عملکرد‌ها به شمار می‌آید، زیرا دنیایی از کار‌ها در حال انجام است تا بتوانیم تولید را حفظ کنیم و سپس برنامه‌های توسعه‌ای را اجرایی کنیم.

دانشی گفت: از وزیر نفت برای حل بسیاری از مسایل و اصلاح دستورالعمل‌ها و دیگر اقدامات نهایت تشکر را دارم، اما باید گفت که با وجود همه اقدامات مثبت، هنوز مشکلاتی باقی است که باید برای حل آن‌ها تلاش کرد.

به گفته او ریل‌گذاری‌های سنگینی صورت گرفته و اگر قرار است یک جهش در بحث‌های مختلف صنعت نفت انجام شود بیان چالش‌ها می‌تواند به چابکی این صنعت کمک کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در سال ۱۴۰۱ به توفیقات ویژه‌ای از جمله پیش تراکم ان جی ال ۹۰۰، پیش تراکم ان جی ال ۱۰۰۰ و همچنین پست ۴۰۰ کیلوولت ایثار و اصلاح سنگین خطوط لوله و... دست یافتیم.

این مقام مسئول گفت: شرکت مناطق نفتخیز جنوب تا پایان پارسال، در برنامه از پیش تدوین شده دولت گذشته اقدام می‌کرد و حتی یک چاه توسعه‌ای مستقل نداشتیم، اما در سال ۱۴۰۲، مناطق نفتخیز جنوب خود یک چاه توسعه‌ای خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: تعاملات میان وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و مناطق عملیاتی نفت می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد و به سرعت شاهد سیر ترقی فعالیت‌ها در حوزه صنعت نفت باشیم.

برچسب ها: شرکت نفت ، تولید نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.