نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از جذب ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را از توفیقات و نقاط قوت استان برشمرد.

علی اکبر علیزاده برمی در جلسه بررسی مسائل و پروژه‌های عمرانی شهرستان دامغان   اظهار کرد: بحث اشتغال و سرمایه گذاری خارجی از تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی است که بسیار مهم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در بحث حضور سرمایه گذار خارجی در استان در سال‌گذشته اقدامات خوبی شکل گرفت افزود: مجموعه استان در سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را شاهد بود.

علیزاده برمی گفت: طرحی که برای سرمایه گذاری خارجی در شهرستان دامغان در دست اجراست و در این جلسه موارد و مسائل پیرامون آن بررسی می‌شود، به تنهایی بالغ بر ۶۶ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان خواهد داشت که بالغ بر یک هزار اشتغال پایدار ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان دامغان بر لزوم توجه به این شهرستان تاکید و تصریح کرد: بررسی و رسیدگی به مشکلات پیش روی سرمایه گذاران به خصوص در حوزه فراهم نمودن زیرساخت‌های اولیه امری حائز اهمیت است.

حجت السلام و المسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان نیز خواستار تکمیل پروژه‌ها در این شهرستان شد و گفت: مردم نباید برای طولانی شدن انجام کار‌ها و امور رنج بکشند، تا بتوانیم برای برطرف نمودن دغدغه‌های مردم در تمامی حوزه‌ها از جمله درمان، می‌کوشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.