وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خوزستان اختصاص یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حل مشکلات و چالش‌های اقتصادی در داخل، مدیران باید در وسط میدان باشند و با نظارت عالی گره‌های مشکلات اقتصادی را باز کنند.

سید صولت مرتضوی می گوید: افتخار دولت آن است که می‌خواهد به دنیا اثبات کند به دنبال حل مساله و بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخل برای رفع مشکلات کشور است و در ۱۸ ماه عمر دولت سیزدهم قدم‌های موثر و راهگشایی برای حل و فصل مشکلات کشور برداشته است.

به گفته او در مدت ۱۸ ماه حضور دولت سیزدهم، رییس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور هفت بار (یعنی هر ۲ ماه و ۱۰ روز یکبار) به این استان که پیشانی دفاع مقدس در سال‌های مقاومت و پیشانی توسعه کشور است، سفر کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر نخست هیات دولت به خوزستان ۷۰۰هزار میلیارد ریال پروژه در بخش‌های عمرانی از جمله آب، فاضلاب، جاده، راه‌وآهن و شهرسازی تعریف شد که این اعتبار جدای از اعتبارات طرح‌های اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و بخش‌های فرهنگی خوزستان بوده است.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد در دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان، روند توسعه همه جانبه خوزستان شتاب بگیرد.

به گفته او در دور دوم سفر هیات دولت ۱۵۰هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان تخصیص یافته است و از ده‌ها طرح بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنان شروع می‌شود.

این مقام مسئول گفت: شروع عملیات اجرایی ۲ طرح پتروشیمی فناوران، توسعه پتروشیمی غدیر در ماهشهر با ۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری و پتروپالایش مسجدسلیمان با ۴ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری از دستاورد‌های دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان می‌باشد و و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها در ۳ سال آینده، زمینه اشتغال بیشتر جوانان استان در این طرح‌های تولیدی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.