مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری پوشش سراسری «کارگر ایرانیم» با هدف بیان مطالبات به حق کارگران و تکریم جامعه کارگری در همدان خبر داد.

برات‌زاده افزود: در اجرای این برنامه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ضمن ارج نهادن به شان و مقام جامعه کارگری پاسداشت و جایگاه والای کارگران در سطح جامعه، دستاورد‌های این قشر اعلام می‌شود.

او به برگزاری ۷۰ یادواره شهدای خانگی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌های مسئولین شهرستانی و مدیران واحد‌های تولیدی با حضور در منزل خانواده شهدای کارگر اشاره و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه در جهت اجرای طرح شهید کریمی از ۳۰ واحد تولیدی بازدید خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه به منظور رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی برگزار خواهد شد تا بتوانیم نقش مهم سازمان بسیج کارگری را در تحقق شعار سال به خوبی ایفا کنیم.

برات زاده به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در خصوص مسائل روز برای جامعه کارگری در ادامه برنامه‌های اجرایی هفته بسیج کارگری در استان همدان اشاره و گفت: برگزاری رزمایش شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از واحد‌های تولیدی، جلسه اخوت کارگران و کارفرمایان به منظور حل مسائل و مشکلات کارگران، تکریم زنان کارگر و کارآفرین در تمام شهرستان‌ها، دیدار با ائمه جمعه و علمای دینی، شرکت در نماز جمعه و برگزاری حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

او افزود: طی این هفته یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین محرومین جامعه توسط پایگاه‌های بسیج کارگری توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.