مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی جمعیت هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند.

 پیام جلالی اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۱، توسط مرکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان، به بیش از ۴۳ هزار بیمار خدمات ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از این تعداد، ۸۷۹ نفر از خدمات ارتوپدی، ۱۹۴۰ نفر خدمات فیزیوتراپی، بیش از چهل هزار نسخه خدمات دارویی دریافت کردند و همچنین ۴۶۲ نفر از حجاج واکسینه شدند.

او افزود: در حوزه درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، ساخت پروتز‌های اندام برای افرادی که دچار قطع عضو هستند، فیزیوتراپی، واکسیناسیون و ... با حضور نیرو‌های مجرب، خدمات پیشرفته‌ای به مراجعین ارائه می‌شود که رضایت مردم و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر می باشد و حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان، طرف قرارداد تمامی‌بیمه‌ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با تکیه بر اصل کاهش آلام بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با کمک خیرین در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، با تجهیزات و امکانات لازم، آماده ارایه خدمات به مردم است.

 جلالی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مردم نهاد در جهت تسکین آلام بشری و به عنوان یکی از بازوان عرصه سلامت در حوزه درمانی به ویژه توانبخشی به هموطنان خدمت رسانی می‌کند.

او با اشاره به نقش موثر خیرین و داوطلبان در ارائه خدمات توانبخشی به بیماران اشاره کرد: حضور خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان در کشور اتفاق خوبی است که در حوزه درمان و توانبخشی هلال احمر از آن بی بهره نبوده ایم و با کمک خیرین مرکز توانبخشی شهرستان سقز فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.