برترین‌های کشتی آلیش بانوان معرفی شدند/ تهران قهرمان تیمی تهران

برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور و تیم ملی کشتی آلیش بانوان معرفی و استان تهران به عنوان قهرمان تیمی اعلام شد.

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در سالن شهدای هفتم تیر تهران و باهدف آمادگی کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات کشتی‌گیران ۱۸ سال و بزرگ‌تر مجاز به شرکت بودند و مسابقات در کلاس کشتی آزاد کمربند و در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۷۵+ کیلوگرم برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، در وزن ۵۵ کیلوگرم، سپیده بابایی از مازندران نفر اول و زهرا بنی اسد از توابع تهران و مرضیه خندان از سیستان و بلوچستان به ترتیب دوم و سوم شدند. در وزن ۶۰ کیلوگرم، ام البنین محسنی از قم نفر اول، حنیفا عیوضی از تهران نفر دوم و فاطمه فتاحی از مازندران نفر سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رقیه محمود آبادی از خراسان رضوی نفر اول، الهه روزبه از مازندران نفر دوم و شیدا فهیمی از تهران در جایگاه سوم ایستادند. در وزن ۷۰ کیلوگرم ریحانه گیلانی از تهران نفر اول، محبوبه مرادی از چهارمحال و بختیاری نفر دوم و مرضیه مظفری از خوزستان نفر سوم اعلام شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، سحر غنی زاده از قم نفر اول، آسیه شجاعی از خراسان شمالی نفر دوم و نیلوفر امینی از تهران در جایگاه سوم ایستادند. در وزن ۷۵+ کیلوگرم عزت قربانی از خراسان رضوی نفر اول، میترا قایدی از فارس نفر دوم و شیما یارچگینی از لرستان نفغر سوم اعلام شدند.

در این دوره از رقابت‌ها استان تهران با امتیاز تیمی ۸۷ امتیاز قهرمان تیمی شد و استان‌های مازندران با امتیاز ۶۹ و خراسان رضوی با ۶۷ در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار