مراسم رونمایی از پوستر فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست برنامه ریزی فراخوان رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت  اظهار داشت: جمعیت در هر کشوری یکی از مؤلفه قدرت است و با توجه به  فرمایشات  مقام معظم  رهبری  ضرورت دارد  درجهت تعالی جمعیت و  سرمایه انسانی متخصص و متبحر با مدل استانی و بومی سازی مؤلفه های جمعیت در شهرستان های با نرخ باروری پایین تر برنامه های مدوّنی انجام پذیرد.

وی افزود: همچنین باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی در اهدای جوایز و تسهیلات جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد بهره گیری شود.

زهرا ابراهیمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان نیز در این نشست اظهار داشت : رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار"سهم من ازجوانی ایران " و با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری  در استان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  در ۷ بخش  خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه های حاکمیتی، شرکت ها و موسسات خصوصی و سازمان های مردم نهاد مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت : قانون جوانی جمعیت در  آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید و ماده ۱۹ این قانون به جایزه ملی جوانی جمعیت اشاره دارد که امسال قصد داریم با تدابیر ویژه‌ای که اندیشیده شده، مراسم هفته ملی جوانی جمعیت را با همراهی دستگا‌ه‌های متولی به صورت ضابطه‌مند و با ساختاری خاص برگزار و جایزه این رویداد همزمان به برگزیدگان بخش های هفت گانه تعلق خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روز شمار هفته جمعیت از ۲۴ اردیبهشت ماه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به کلیه دستگاهها ابلاغ می شود و همزمان با روز ملی جمعیت سی ام ماه جاری  از برگزیدگان رویداد تجلیل و منتخبین استانی به رویداد کشوری راه خواهند یافت.

وی در خاتمه افزود. علاقمندان به شرکت در این رویداد در بخش های عنوان شده می توانند حداکثر تا پانزدهم اردیبهشت ماه  از طریق لینک  اعلام شده در فراخوان  نسبت به ثبت اثر و برنامه های انجام شده  اقدام نمایند.

 در پایان نشست از پوستر فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت نیز رونمایی شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار