اولین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور در کامیاران با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: اولین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور که از صبح روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی استان کردستان و در شهرستان کامیاران آغاز شده بود، با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی کوهنورد‌های برتر پایان یافت.

 حامد جولایی افزود: صد ورزشکار از ۱۱ استان در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی ۱۸ تا ۴۵ سال، ۴۵ سال به بالا و آزاد در دو بخش بانوان و آقایان در مسافت تقریبی ۲۳ کیلومتر با ارتفاع حدود ۱۰۰۰ متر به میزبانی روستای تاریخی پالنگان از توابع شهرستان کامیاران برگزار شد حضور پیدا کرده اند.

در رده ۱۸ تا ۴۵ سال «علی غیبی» از کردستان با ثبت زمان ۲:۰۵:۰۵ جایگاه اول را به خود اختصاص داد و «محمد شیرزادی» از لرستان با زمان ۲:۱۹:۲۰، ۲ رتبه دوم را کسب کرد و «مهرزاد لیریایی» دیگر نماینده لرستان با رکورد ۲:۲۱:۲۰ در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی ۴۵ سال به بالا «حسین ساعدی» از کرمانشاه با زمان ۲:۲۴:۰۲ مقام اول را از آن خود کرد، «سید رمضان میرصادقی» از مازندران با زمان ۲:۲۹:۰۲ رتبه دوم را بدست آورد و «احمد فراش بیرانوند» از لرستان با ثبت زمان ۲:۳۱:۰۰ بر سکوی سوم ایستاد.

 در بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها نیز «لیدا غوره دان» از کرمانشاه با ثبت زمان ۲:۵۹:۱۰ به مقام قهرمانی رسید، «فاطمه عالی نژاد» از لرستان با ثبت زمان ۳:۱۶:۱۵ در رده دوم قرار گرفت و «مریم کیانی» از اصفهان سوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.