رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: حادثه رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم بیرجند یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

حیاتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: ساعت یک بامداد امروز پس از اطلاع رسانی شهروندان و اعلام وقوع حادثه آتش نشانان از دو ایستگاه ۵ و ۲ برای امدادرسانی به سوی کمربندی پیامبر اعظم (حوالی میدان نماز) رهسپار شدند.

او افزود: در این تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ هنگام حرکت در مسیر بلوار کنترل خود را از دست داده و به شدت با خودرو ۲۰۶ و پایه بتنی چراغ برق موجود در حاشیه بلوار برخورد و موجب واژگونی پژو ۲۰۶ شد.


بیشتر بخوانید


حیاتی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بوده که پایه بتنی چراغ برق حاشیه بلوار از جا کنده شده است اظهار کرد: در این بین راننده ۲۰۶ از خودرو به بیرون پرتاپ شده و سه سرنشین دیگر آن در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن ایمنی سازی محل و نصب علائم هشدار دهنده به رفع نشتی سوخت خودرو ۴۰۵ اقدام و همزمان گروهی دیگر مصدومین را رهاسازی و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی نیز در خصوص این حادثه گفت: این حادثه که مربوط به یک کاروان عروسی بوده، به دلیل سرعت زیاد خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد که در آن پدر یک خانواده فوت شد و فرزندان و همسر وی و همچنین راننده خودروی مقابل مصدوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.