کارگاه عملی نحوه مدیریت صحیح زباله های‌تر در خانه محیط زیست خشکبیجار برگزار شد

الهه کلانتری، رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست گیلان گفت: این کارگاه عملی بمناسبت هفته زمین پاک، برای جمعی از مسئولین و زنان خانه دار این شهر در جهت مدیریت صحیح زباله  به اجرا درآمد.
وی افزود: در این کارگاه در ابتدا شهردار خشکبیجار با بیان اینکه  تفکیک زباله در حال حاضر برای استان و بخصوص شهر خشکبیجار بسیار حائز اهمیت است کلانتری ادامه دا د: برای به حداقل  رساندن پسماند‌تر دست یاری به سوی مردم دراز کرده ایم و به دنبال راهی برای به حداقل رساندن زباله‌تر شهری با کمک مردم و ایجاد انگیزه برای شهروندان هستیم.
وی افزود: با همت و اراده قوی به دنبال ساختن شهری با  حداقل پسماند و اجرای طرح   تفکیک از مبدا  و مدیریت مصرف پسماند هستیم.

کلانتری گفت: در ادامه این برنامه محمد گلچین رییس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار از این طرح بسیار استقبال کرد و مقرر شد آموزش برای دانش اموزان و خانواده هایشان در الویت برنامه‌ها قرار بگیرد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.

در پایان این کارگاه آموزشی عبدالعظیم  احدی فر  کارشناس مسئول پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان،   مراحل  تهیه کود آلی را  به حاضرین آموزش داد.

برچسب ها: زباله‌ ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.