پیشرفت ۹۷ درصدی مرکز توانبخشی بنیاد شهید قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تکمیل و تجهیز موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان با تخصیص ۸۷ میلیارد ریال اعتبار، ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در جریان سفر رییس جمهور، تکمیل و تجهیز موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین، با اعتبار یکصد و ۵۰ میلیارد ریال از دیگر مصوبات این سفر بود که این پروژه با تخصیص ۸۷ میلیارد ریال اعتبار، ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسمعیلی افزود: در این سفر برای تکمیل موزه شهدا و تجهیز ۲ مرکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون هیچ اعتباری تخصیص پیدا نکرده، ولی این پروژه اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: همچنین جهت بازسازی و مرمت گلزار‌های شهدای استان قزوین، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون این پروژه با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال از ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

اسمعیلی گفت: همچنین از ۱۰ درصد سهم تسهیلات اشتغال، یک هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و تاکنون ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که با معرفی ایثارگران به بانک جهت دریافت وام، ۳۰ درصد این مصوبه اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اگر اعتبارات این مصوبات در دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تخصیص یابد گام‌های موثری در پیشرفت و آبادانی این استان برداشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار