کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۲۴۱ نماد در  صف خرید و ۱۱ نماد در صف فروش بودند همچنین بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی به خود اختصاص داده است.

خانم رباب وفایی گفت: با شروع بازار، سهم‌های دلاری و شاخص ساز به سمت صف خرید رفتند  و باعث رشد شاخص و افزایش تقاضای عمومی بازار شدند. افزایش  ارزش معاملات نسبت به هفته گذشته و ثبت رکورد ۲۰ هزار میلیارد تومانی معاملات خرد  سهام و حق تقدم  و ورود ۲۵۰۰میلیارد تومانی پول حقیقی به بازار طی معاملات امروز باری دیگر بورس را در مرکز توجه‌ها قرار داد.

او در ادامه گفت: تابلو‌های خوب معاملاتی در کنار ورود پول به سهام و حق تقدم و خروج پول‌های ادامه دار حقیقی‌ها از صندوق‌های درآمد ثابت، در کنار  گزارشات خوب شرکت‌ها و مجامع سالیانه و افزایش سرمایه‌ی شرکت‌ها  همچنان انتظار به ادامه‌ی روند صعودی را تقویت می‌کند.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز ۲۴۱ نماد در  صف خرید و ۱۱ نماد در صف فروش بودند. همچنین بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۲۹۶۷ میلیارد تومان (۲.۱ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است.

او می گوید:  در پایان شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۷۳ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی  رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار