واکنش سرمربی لورکوزن به وداع احتمالی با سهمیه لیگ‌ قهرمانان

ژابی آلونسو اعتقاد دارد هدف بایرلورکوزن این است که در پایان بوندسلیگا بتواند صرفاً سهمیه یکی از لیگ های اروپایی را کسب کند.

لورکوزن که طی هفته‌های اخیر روند فوق العاده‌ای داشته امروز در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا مقابل یونیون برلین قرار گرفت و با تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد تا فاصله اش با فرایبورگ رده چهارمی به هشت امتیاز افزایش پیدا کند و در چهار هفته پایانی کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی لورکوزن در پایان بازی گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی در پیش است. آن‌ها در این فصل اینجا شکست نخورده اند و امروز دیدید که چرا این اتفاق رخ داده است. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم، اما به اندازه کافی فرصت طلب نبودیم. در نهایت فکر می‌کنم تساوی یک نتیجه عادلانه برای هر دو تیم است. 

آلونسو در ادامه پیرامون سخت شدن کار لورکوزن برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما خواهیم دید که در جدول به کجا می‌رسیم. چهار بازی باقی مانده است. ما از پیشرفت خود راضی هستیم و هدف ما این است که در یک رتبه اروپایی کار را به پایان برسیم. ما هر کاری که باشد برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار