تقویت هم افزایی راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با موضوع عفاف و حجاب امروز در گرگان جلسه تشکیل داد.

فرمانده سپاه نینوای استان در این جلسه از اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها در خصوص حجاب و عفاف قدردانی کرد و افزود: در شرایط کنونی باید همه دستگاه‌های فرهنگی بیش از گذشته پای کار باشند و با اجرای طرح‌های آگاهی بخشی برای جامعه به ویژه نسل جوان درصدد خنثی سازی توطئه دشمن قدم بردارند.

سردار علی ملک شاهکوهی سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی برای نسل جوان را ارزشمند دانست و گفت: حمایت شهرداری گرگان از تیم بسکتبال این شهر سرمایه‌گذاری خوب بوده و این اقدام افتخار جوانان استان به شمار می‌رود.

او همچنین افزود: مسئولان و نهاد‌های استان قوانین اسلامی را در صدور مجوز‌ها رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه از مسوولان دستگاه‌های مرتبط استان خواست برای ساماندهی و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی به تکالیف خود درست عمل کنند.

سید علی مهاجر افزود: برای موفقیت در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی در استان باید جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام را جدی بگیریم که راه مقابله با آن تقویت هم افزایی‌است.

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان هم وضعیت حجاب و عفاف استان در سطح کشور را مثبت وخوب ارزیابی کرد و افزود: مردم و نیرو‌های مردمی در خصوص عفاف و حجاب نیروی انتظامی را بیشتر از گذشته یاری کنند.

حجت الاسلام محمد دیلم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم از ائمه جمعه سراسر استان خواست در تربیون نماز جمعه بیشتر به این موضوع بپردازند.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.