رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۲۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، اولین مرحله اجرای طرح سراسری مبازره با قاچاق کالا در سال ۱۴۰۲ را در دستور کار خود قرار داده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران در بازرسی‌های به عمل آمده، کشفیات مهمی در حوزه لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ماینر، انواع کالای دخانی، انواع سوخت، موتورسیکلت سنگین، خودرو، لوازم یدکی خودرو، نهاده دامی، دام سبک و انواع چوب آلات داشتند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان، ۱۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شد، افزود: در این ارتباط، ۱۸ متهم دستگیر، تعداد ۱۷ فقره پرونده تشکیل و ۸ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با بیان اینکه کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالارا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.